AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Går man i bikini er man som regel klar for å vise hud. I undertøy, da er det mer sånn at man akkurat har kledd av seg, skal skifte osv og man føler seg gjerne ikke vel på samme måte som bikini hvor man har forberedt seg. Anonymkode: f70f8...98d 12
Hr. Aktiv Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går man i bikini er man som regel klar for å vise hud. I undertøy, da er det mer sånn at man akkurat har kledd av seg, skal skifte osv og man føler seg gjerne ikke vel på samme måte som bikini hvor man har forberedt seg. Anonymkode: f70f8...98d Men her dekker jo undertøyet mere enn den bikinien, så hvorfor så blyg i undertøy? 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 Ja jeg er enig i at det er nesten samme sak. Men med bikini så er man forberedt ja. Og da har man på seg noe som er ok å vise seg i offentlig. Uundertøy føles mer privat og intimt. Ofte går jeg med undertøy som er mer gjennomsiktig/med blonder og som viser mer hud enn en bikini ville gjort. Så det føles ikke greit at en random mann får se meg i halv-gjennomsiktig g-streng eller hipster med blonder. Anonymkode: b0e8a...f00 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 Forskjellig personlighet I guess. Eksen min kunne både gå i bikini og kle av seg til undertøyet foran folk. Hun jeg er i lag med nå ville blitt veldig sjenert om noen så henne i undertøyet og ville heller ikke gått i bare bikini på en strand. På stranda handler det ikke bare om nakenhet, hun er også redd for å bli brun. Anonymkode: 2a9df...9c7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #8 Skrevet 25. august 2020 Mannlig logikk: Legger temaer om elektronikk, politikk, data, samfunn, på de respektive underforumene. Legger temaet om kvinner, kvinners kropp, kvinners bekledning osv, inne på seksualitetsforumet. Kan noen menn forklare meg hvorfor??? Anonymkode: fd811...deb 9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #9 Skrevet 25. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Undertøy føles mer privat og intimt. Undertøy ER mer privat og intimt. Alle bruker undertøy. Kun noen bruker bikini. Anonymkode: fd811...deb 6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #10 Skrevet 25. august 2020 For meg så er bikini gjennomtenkt og forberedt, undertøy er random, av og til mismatch, mensentruser med bind inni, av og til slitt og utvasket. De gangene jeg er forberedt på å vandre rundt i undertøy for mannen så er "settet" mer gjennomtenkt og forberedt. Har ikke med kroppen å gjøre, men selve valget (eller fraværende valg) av antrekk. Er ikne alt undertøy som er like gjennomtenkt 😄 Anonymkode: ed1ae...fd4 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #11 Skrevet 25. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 12632...fbd Menn går i badeshorts på stranden, men ikke rundt i bokser på gaten. Kan du forklare? Anonymkode: 464f6...cd4 11
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #12 Skrevet 25. august 2020 Som andre skriver, situasjonen har mye å si. Jeg kan godt skifte til undertøy på stranda (vanlig undertøy, ikke gjennomsiktig eller blonder eller string), men i andre settinger dekket meg til. Jeg kan gå naken på stranda også (naturiststrender, går ikke naken på andre strender). Da har jeg velg det selv. Det er mitt initiativ. I andre situasjoner, der jeg ikke velger å bli sett i undertøy, er det invaderende. Men i de situasjonene hadde det vært invaderende om noen så meg i bikini også. Anonymkode: 82294...c64 2
Bamseklemmer Skrevet 25. august 2020 #13 Skrevet 25. august 2020 Synes det er sexy jeg når kvinner hyler når jeg går inn i ei ulåst baderomsdør😅 så bare fortsett med det kvinner...
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #14 Skrevet 25. august 2020 Enig med anonym i # 2. Sånn bortsett fra det er det bedre å være naken enn i bikini eller undertøy. Anonymkode: 025ea...9db
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #15 Skrevet 25. august 2020 Aldri skjønt det der jeg heller. Har da skiftet klær og stått i bare bh og truse på en parkeringsplass etter fjelltur. Gjør meg ingenting. Anonymkode: de494...0f2 1
miztyia Skrevet 4. september 2020 #17 Skrevet 4. september 2020 Samme om det er undertøy eller bikini, det skjuler jo like mye. Jeg hopper gjerne uti vannet i undertøy eller soler meg i undertøy om jeg ikke har bikini tilgjengelig der og da. For min del er det ett fett hvilket stoff det er laget av.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #18 Skrevet 4. september 2020 On 8/25/2020 at 9:23 AM, Bamseklemmer said: Synes det er sexy jeg når kvinner hyler når jeg går inn i ei ulåst baderomsdør😅 så bare fortsett med det kvinner... Hvorfor går du inn dit hvis det tydeligvis er meningen at du ikke skal? Anonymkode: dd8b5...d27 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #19 Skrevet 4. september 2020 Bikini er ment for stranda eller når en skal sole seg, altså er det noe man tenker andre kan se at man går med. Undertøy er ment til å være nettopp under tøyet, og skal egentlig ikke sees av alle. Jeg har ingenting imot å f.eks skifte klær på turparkeringen, da bruker jeg som oftest en hipster og vanlig sports-bh. Gjør meg ingenting at noen ser meg i "vanlig" undertøy. Men om jeg har hatt på meg sexy undertøy for typen så er det kun han som skal se meg og ikke hele verden... Anonymkode: 0a054...f40
Bamseklemmer Skrevet 4. september 2020 #20 Skrevet 4. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor går du inn dit hvis det tydeligvis er meningen at du ikke skal? Jeg gjør det ikke med vilje, det er derfor vi har lås på baderomsdøra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå