Donnie Darko Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 Skjønner ikke dritten av hvordan jeg skal montere de føttene (ja jeg vet de skal på hendene men jeg kaller dem føtter) som fulgte med det nye Donald. hjelp.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 Hadde donald-historiene vært like bra ennå, hadde jeg kunnet hjelpe deg. Og nå trodde du vel at du fikk et ordentlig svar, vel jeg beklager Faens donald DRITT historire
Gjest Madeline Skrevet 21. juli 2005 #3 Skrevet 21. juli 2005 He, he, det var da ikke vanskelig å sette sammen de Donald-føttene. Se på bruksanvisningen inne i bladet så går det lekende lett.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2005 #4 Skrevet 22. juli 2005 Skulle ønske de kunne spart seg de idiotiske lekene, hadde vært bedre med klistremerker, plakater eller denslags.....
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2005 #5 Skrevet 22. juli 2005 Enig, Tex. Mange av lekene kunne de spart seg for. Og til Donnie, kjære, følge bruksanvisningen. Du er mann selv om du av og til må benytte deg av hjelp.
vixen Skrevet 22. juli 2005 #6 Skrevet 22. juli 2005 Og til Donnie, kjære, følge bruksanvisningen. Du er mann selv om du av og til må benytte deg av hjelp. ← -viXen-
Gjest Emera Skrevet 22. juli 2005 #7 Skrevet 22. juli 2005 Skulle ønske de kunne spart seg de idiotiske lekene, hadde vært bedre med klistremerker, plakater eller denslags..... ← Ja, det skal være sikkert. Dessuten så er det jo stadig vekk advarsler i mediene om ikke å bruke den og den leken som kom med det og det donald-bladet. De lekene er av farlig møkkakvalitet.
Sjiraffen Skrevet 24. juli 2005 #8 Skrevet 24. juli 2005 Hvis man har abonnement så kan man velge med eller uten leker!
Rio Skrevet 24. juli 2005 #10 Skrevet 24. juli 2005 Ler kraftig. De er de teiteste greiene jeg noen gang har sett. Holdt på å dø av latter når jeg fant de hos en kompis av typen.
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2005 #11 Skrevet 24. juli 2005 Hvis man har abonnement så kan man velge med eller uten leker! ← DET hadde vært populært her i huset...... *ja særlig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå