Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke dritten av hvordan jeg skal montere de føttene (ja jeg vet de skal på hendene men jeg kaller dem føtter) som fulgte med det nye Donald.

hjelp.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hadde donald-historiene vært like bra ennå, hadde jeg kunnet hjelpe deg.

Og nå trodde du vel at du fikk et ordentlig svar, vel jeg beklager :( Faens donald DRITT historire

Gjest Madeline
Skrevet

He, he, det var da ikke vanskelig å sette sammen de Donald-føttene. Se på bruksanvisningen inne i bladet så går det lekende lett.

Gjest Gjesta
Skrevet

Skulle ønske de kunne spart seg de idiotiske lekene, hadde vært bedre med klistremerker, plakater eller denslags.....

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig, Tex. Mange av lekene kunne de spart seg for.

Og til Donnie, kjære, følge bruksanvisningen. Du er mann selv om du av og til må benytte deg av hjelp. ;)

Skrevet
Og til Donnie, kjære, følge bruksanvisningen. Du er mann selv om du av og til må benytte deg av hjelp. ;)

:ler:

-viXen-

Gjest Emera
Skrevet
Skulle ønske de kunne spart seg de idiotiske lekene, hadde vært bedre med klistremerker, plakater eller denslags.....

Ja, det skal være sikkert.

Dessuten så er det jo stadig vekk advarsler i mediene om ikke å bruke den og den leken som kom med det og det donald-bladet. De lekene er av farlig møkkakvalitet.

Skrevet

Hvis man har abonnement så kan man velge med eller uten leker! :)

Skrevet

Har du fått satt dem sammen nå da Donnie :ler:

Skrevet

Ler kraftig. De er de teiteste greiene jeg noen gang har sett. Holdt på å dø av latter når jeg fant de hos en kompis av typen.

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvis man har abonnement så kan man velge med eller uten leker! :)

DET hadde vært populært her i huset...... *ja særlig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...