AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Hei! Jeg er i uke 12 og har de siste dagene slitt med hodepine. Av erfaring vet jeg at paracet ikke hjelper en pøkk. Blir unødvendig å ta 5 paracet hver dag når det ikke hjelper. Finnes det medisin jeg kan få fra lege? (ikke hvilke, men ja nei) Finnes det noe "kjerringråd" som hjelper mot hodepine? Typ matvare, drikke, livsstilsendringer.. Pls ikke si trening. Jeg kjenner jeg får hodepine hvis jeg har sovet mer enn 8 timer per natt, hvis jeg er trøtt eller av mye bråk. Anonymkode: d91e4...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Finnes masse medisin du kan ta. Anonymkode: 37117...9b3
Arkana Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Ja, det finnes medisiner du kan ta. Selv hadde jeg oppbluss av migrene i svangerskap og der hjelper Paracet null samtidig som smertene er så sterke at det ikke er aktuelt å klare seg uten noe som helst, da er det godt det finnes alternativer. Kjerringråd vet jeg ikke noe om, men hodepine kan jo ha mange årsaker. Høyt blodtrykk er ett av dem, men det sjekkes jo på hver kontroll så det følger de med på. Sørg for å drikke nok vann og få nok søvn, mangel på disse kan gi hodepine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå