Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 Jeg er så sint så sint, jeg sitter oppe på rommet, ja, og nede står det en pose smash chips som jeg har så lyst på, men er altfor mørkredd, og nå skal dere svare på om det er fler enn meg som oppfører seg som en 9-åring når det blir mørkt? Jeg ser for meg tripodsene fra den her klodenes kamp står nedi stua og venter på meg, og hun fra the grudge også. Men igjen så står jo smash-posen der nede også. Men for å komme ned må jeg gå ned en skummel trapp uten lys. Og det er ikke lys i stua oppe for det gikk POFF ut. Ka du tru? Jeg kan ikke drøye mer med å skrive slikt tull, kom igjen nisser si dere er mørkredde også!
Gjest seroxata Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 haha, du vet at jeg er mørkredd, for jeg får alltid løpekick i trappa di om kvelden! uha!!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2005 #3 Skrevet 19. juli 2005 Ja dette vet jeg, du løper alltid på meg :O Men jeg gikk ned og hentet det i mørket i sta og var ikke redd en plass, bøhøhøst! Snork godnatt jeg sovner nå! ;D
Gjest seroxata Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 ooh, oppe enda? jajaja, jeg må og legge meg nå, skal bare poste fine bilder av folk som kan sminke seg;D
Gjest Hel Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 Jeg er mørkeredd! Når jeg er hos pappa tør jeg aldri gå ned om natta for det er så mørkt der.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2005 #6 Skrevet 19. juli 2005 Jeg hater å bo på loftet for her er det mange sniker sikkert som sniker i skapene uti stua, og dørene er ødelagt på alle Men nå var det ok siden det var dagen igjen, bortsett fra at strømmen var gått i dag morges og vi har ikke vinduer i loftstua!
vixen Skrevet 21. juli 2005 #7 Skrevet 21. juli 2005 Jeg bor også på loftet. Men er egentlig ikke redd for monstre og grudge-damer... Hadde jeg tuslet rundt i leiligheta og plutselig møtt på et menneske som IKKE skulle vært der derimot... -viXen-
Bailaora Skrevet 22. juli 2005 #8 Skrevet 22. juli 2005 Det er Grudge-dama som venter på meg også! Riktignok hun fra den japanske versonen.. Jeg måtte sove med lyset på to-tre netter etter å ha sett den filmen. Men følte meg ikke tygg da heller, for lå og hadde angst for at lyset skulle gå. (Er faktisk helt sant) Det værste av alt var at første kvelden så gikk brannvarsleren tom for batteri. Lå og hørte på pipingen en times tid før jeg fikk mannet meg opp til å dra den ned fra taket. I følge filmen skal man jo IKKE sjekke hva sånne mistenksomme lyder er for noe. Grusomt. Skal aldri i mitt liv se en skrekk film igjen.
Gjest LoisLane Skrevet 22. juli 2005 #9 Skrevet 22. juli 2005 Jeg var nok Norges mest mørkredde barn. Er fremdeles mørkredd, og kan psyke meg heeelt ut hvis jeg først begynner. Det går ganske bra nå, blant annet fordi jeg helt unngår skumle filmer og sånn. Fikk du tak i Smash'en?
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2005 #10 Skrevet 24. juli 2005 Næh, ikke mørkredd, men mer uheldig i mørket, ja. Tryner og slenger kroppsdeler inn i kommoder og allting i mørket, jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2005 #11 Skrevet 24. juli 2005 Det er Grudge-dama som venter på meg også! Riktignok hun fra den japanske versonen.. Jeg måtte sove med lyset på to-tre netter etter å ha sett den filmen. Men følte meg ikke tygg da heller, for lå og hadde angst for at lyset skulle gå. (Er faktisk helt sant) Ja hun jeg mener også, bare at fler skjønner hvilken "øøøøøøøø" dame jeg mener da! Selv om det er samme skuespilleren Men hun er koselig nå da, siden jeg ikke er mørkredd i dag, men hvis noen ringer meg og raper så hyler jeg!
Gjest seroxata Skrevet 24. juli 2005 #12 Skrevet 24. juli 2005 æsj, jeg har enda litt problemer med dyner når jeg skal sove! foventer at det skal komme noen visse japanere krypende opp gjennom den! :hår:
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2005 #13 Skrevet 25. juli 2005 Men hun er jo snill, bare tenkt hun nettopp har bedrevet tungeaktiviteter under der, og derfor peser Rika så masse, men frekk er hun siden hun glor på tv imens!!De må respektere hverandre!
Gjest seroxata Skrevet 25. juli 2005 #14 Skrevet 25. juli 2005 Men hun er jo snill, bare tenkt hun nettopp har bedrevet tungeaktiviteter under der, og derfor peser Rika så masse, men frekk er hun siden hun glor på tv imens!!De må respektere hverandre! ← Hihihiih, ok da, nå fikk jeg heeelt andre bilderoppi hodet mitt! :D:D takktakk!
Bolla Piggsvin Skrevet 25. juli 2005 #15 Skrevet 25. juli 2005 Jeg er også mørke redd!! Sliter med å gå ned i kjelleren hos mamma og pappa... Og å gå ute i mørtten... Det er skummelt det... Vet egentlig ikke helt hva jeg er redd... Men er iallefall redd at noe eller noen skal komme å ta meg!!!
Felixa Skrevet 25. juli 2005 #16 Skrevet 25. juli 2005 Jeg er også mørkeredd, det er helt grusomt. Jeg kan ikke være alene etter det har blitt mørkt, da må jeg gå en sjekke runde med kniv før jeg legger meg.
Gjest Revenka Skrevet 25. juli 2005 #17 Skrevet 25. juli 2005 Jeg er også mørkeredd. Ganske flaut siden jeg er snart 27 år. Jeg har heldigvis en stor hund som passer på meg Hatet å være alene hjemme da jeg bodde hos mamma. Stort hus med masse store vinduer. Jeg "hørte" noe hele tiden. Nå bor jeg i leilighet så det er ikke så ille. Er for lite til at jeg får hjerte i halsen, dessuten har jeg en vovve som passer på meg. Men derimot å gå tur i skogen når det er skumring/mørkt.. det er helt forferdelig. Pleier å unngå det, men en gang hadde jeg beregnet feil tid på en runde, og det hadde nesten blitt mørkt innen jeg nådde parkeringsplassen. Snakk om å nesten freake ut... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå