AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Hei! Våknet i dagtidlig med en blodflekk på overmadrassen. Leste at jeg skulle ha på kaldt vann for å løse opp. Så da tok jeg et håndkle pg dynket det i kaldt vann flere ganger og presset all fuktigheten ned i madrassen. Det hjalp bra det, selv om jeg var potte dum. Først nå tenkte jeg over at madrassen fremdeles er søklvåt, og nå leser jeg om at det kan ødelegge madrassen osv. Den er bare 1 mnd gammel, så jeg vil gjerne redde den og ungå mugg. Har begynt å tørke opp med tørkepapir, men er redd det er for sent? Setter stor pris på tips!!! Anonymkode: 6f6c8...a43
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Masse papir, håndkle og noe tungt oppå der. Eventuelt bruke hårføner får å få det noe raskere tørket. Eventuelt sette en vifte mot madrassen på full guffe. Anonymkode: 179a1...820
Munchlax Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Pøs på med potetmel og la det trekke ut væsken. Støvsug etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 Bare et lite tips: kjøp madrassbeskytter! Gjerne tisselaken til å ha under også. Jeg lærte det på den harde måten når det ene barnet mitt tisset ut hele sengen vår. Anonymkode: 3097f...799 1
amazed92 Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 Fant nå ut at det selvsagt har gått forbi overmadrassen og ned i madrassen under..... uff. Det blir en lang natt merker jeg!..... Er det i det hele tatt mulig å redde? Hilsen TS
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 12 minutter siden, amazed92 skrev: Fant nå ut at det selvsagt har gått forbi overmadrassen og ned i madrassen under..... uff. Det blir en lang natt merker jeg!..... Er det i det hele tatt mulig å redde? Hilsen TS Jada. Bare du får noe som tørker eller trekker til seg fukten. Det vil nok sikkert være tørket til i morgen. Anonymkode: 179a1...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå