AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Er i uke 29 og må ærlig innrømme jeg allerede opplever graviditeten som tung. Nå skal det sies jeg kastet opp i ett sett de første 7 månedene og fikk masse væskebehandling og gikk fast på kvalmestillende, men nå er det tungt på en annen måte. Har vondter i korsryggen/hofte og høyre lysk som blir verre hvis jeg går mye og bedre når jeg slapper av en dag. Søvnen er oppstykket og jeg sover ikke lenger en hel natt. Våkner flere ganger iløpet av natten og får nå noen energidrypp iløpet av dagen der jeg gjerne må sove en time etter lunsj og en time etter middag tidlig på kvelden. Får nå også svettetokter og kan plutselig bli kjempevarm og må kle av meg/lufte meg. jeg ble overrasket i helgen når jeg skulle gå opp sherpatrappa i helgen. En tur jeg ikke har hatt noen problemer med før. Pustet og peset som en gris og kom meg ikke helt opp. Måtte bare snu litt over halvveis og gå ned. Er det normalt å allerede i uke 30 Begynne å virkelig kjenne det på kroppen? Gruer meg til disse siste 6-10 ukene før fødsel! Anonymkode: 45759...1ee
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Jeg vil si at det er vanlig ja, men veldig individuelt såklart Anonymkode: 46bae...807
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Det er nok veldig vanlig. Jeg kjente selv at det begynte å gå nedover fra uke 30, ikke veldig ille men merket at det skjedde en endring. Hører mange som merker det tidligere og senere, så det er nok veldig individuelt. Merket hvertfall selv at noen ting jeg hadde slitt med ble bedre, men så kom det nye plager. Anonymkode: 40446...d51
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 Er 25 uker på vei og syns tilstanden har blitt nærmest uutholdelig. Angrer helt ekstremt på å ha utsatt meg selv for dette. Klarer svært lite pga bekkenløsning osv. Jeg er normalt sett veldig glad i å gå turer. Nå må jeg ha lang pause etter å ha forflyttet meg fra bad til kjøkken osv. Er riktignok tvillinger. Anonymkode: 07467...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå