AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Samboeren min og jeg har en felles venn fra min samboers barndom, jeg ble kjent med dem begge samtidig da vi begynte i samme klasse på videregående alle tre. De to var som erteris og hang sammen hele tiden og gjorde alt sammen, ekte bromance der altså. Da vi ble sammen gjorde det ingenting med vennskapet deres og han fikk også kjæreste på rundt samme tid. Endte med at vi var sammen alle fire og det fungerte kjempefint. Etter fire år ble det slutt mellom kompisen og kjæresten hans, men det endret heller ingenting. MEN så begynte kompisen på universitetet og fikk ny kjæreste. Etter det har vi såvidt sett noe til han, faktisk kun i sosiale verv vi har sammen, der den nye kjæresten også er med. Han har ikke bare kuttet kontakt med samboeren min, men brødrene sine, og andre kamerater som han var tett med. Andre jentevenner han har hatt i mange år har hvert fall blitt kuttet helt ut. Brødrene hans har gått så langt at de har tatt kontakt med de andre vennene hans for å høre om de vet noe mer om hva som skjer, for de får ikke kontakt med han, han kan finne på å svare på meldinger, men de ser fort at det ikke er hans måte å skrive på. De mistenker at den nye kjæresten er psykopat og bevisst gjør alt hun kan for å holde han unna sin gamle omgangskrets.. Hva tror dere i KG? Har dere vært borti noe lignende, hva gjorde dere? Anonymkode: 3c4ca...a54
powerpuffen Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min og jeg har en felles venn fra min samboers barndom, jeg ble kjent med dem begge samtidig da vi begynte i samme klasse på videregående alle tre. De to var som erteris og hang sammen hele tiden og gjorde alt sammen, ekte bromance der altså. Da vi ble sammen gjorde det ingenting med vennskapet deres og han fikk også kjæreste på rundt samme tid. Endte med at vi var sammen alle fire og det fungerte kjempefint. Etter fire år ble det slutt mellom kompisen og kjæresten hans, men det endret heller ingenting. MEN så begynte kompisen på universitetet og fikk ny kjæreste. Etter det har vi såvidt sett noe til han, faktisk kun i sosiale verv vi har sammen, der den nye kjæresten også er med. Han har ikke bare kuttet kontakt med samboeren min, men brødrene sine, og andre kamerater som han var tett med. Andre jentevenner han har hatt i mange år har hvert fall blitt kuttet helt ut. Brødrene hans har gått så langt at de har tatt kontakt med de andre vennene hans for å høre om de vet noe mer om hva som skjer, for de får ikke kontakt med han, han kan finne på å svare på meldinger, men de ser fort at det ikke er hans måte å skrive på. De mistenker at den nye kjæresten er psykopat og bevisst gjør alt hun kan for å holde han unna sin gamle omgangskrets.. Hva tror dere i KG? Har dere vært borti noe lignende, hva gjorde dere? Anonymkode: 3c4ca...a54 Vel, det er en ganske brutal påstand når dere ikke kjenner henne så godt. hva med å invitere de begge over på noe hyggelig slik at dere kan bli bedre kjent med henne? Og, forhåpentligvis er det bare «nyforelsket-fasen» det går over! 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 38 minutter siden, Sprinkle skrev: Vel, det er en ganske brutal påstand når dere ikke kjenner henne så godt. hva med å invitere de begge over på noe hyggelig slik at dere kan bli bedre kjent med henne? Og, forhåpentligvis er det bare «nyforelsket-fasen» det går over! Ja, vi har foreslått det for dem flere ganger, men blir liksom ikke noe av. Jeg og samboer fikk vårt første barn for et halvt år siden og har bedt dem på besøk for å hilse på. Men de er visst redd for å bli siklet/gulpet på så det var uaktuelt for dem. Rart med tanke på at han er onkel til flere og han har da erfaring med barn derfra... håper jo også at det bare er nyforelskafasen som du sier Anonymkode: 3c4ca...a54
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Jeg kjenner en som måtte kutte alle tidligere venner da han fikk seg dame. Det skjer dessverre. Heldigvis ble det slutt med dem og dama fant en ny hun kunne isolere. Anonymkode: 4c209...432
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 Dette er jo bare tull Anonymkode: 2b053...12c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo bare tull Anonymkode: 2b053...12c Ja, du får si det til psyko dama!! Anonymkode: ccf3d...bff
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo bare tull Anonymkode: 2b053...12c Hva mener du? Anonymkode: 3c4ca...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå