AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Jeg hater å se etter bukser. Har en litt rar kropp... Ganske stor oventing og smale bein. Stor mage som henger litt 😕 dette gjør det vanskelig å finne en ok bukse. For første gang i fjor fant jeg en skinny jeans, digga det! Men den jeg har er for liten nå, og tror ikke de har større str der jeg kjøpte den. Kan sjekke da, men. Så lurte jeg, har dere noen tips til meg ang bukser? Vil gjerne ha en jeans til og en annen type bukse. Litt sånn hverdags-fin, om det sier dere noe. Og jeg er 168 høy med brei midje. Anonymkode: aa5c0...35e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Liker Bik Bok sine superstretch jeans. Høye i livet og veldig fleksible så de passer de fleste kroppsfasonger. Verdt et forsøk. Anonymkode: 591d2...44f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Liker Bik Bok sine superstretch jeans. Høye i livet og veldig fleksible så de passer de fleste kroppsfasonger. Verdt et forsøk. Anonymkode: 591d2...44f Bik Bok?? har de store størrelser? Altså STORE størrelser?? Anonymkode: aa5c0...35e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 Levis skinny i plus size? Zalando har. De har også et greit utvalg i andre jeans godt opp på 50-tallet i størrelse Anonymkode: cfcdd...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå