AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Jeg vurderer å sende klage til Reklamasjonsnemnda fordi jeg er sterkt misfornøyd med jobben eiendomsmegleren har gjort her på mange punkter. Jeg skal selvfølgelig prøve å løse det med firmaet hen jobber i først og kreve betydelig prisavslag og hvis jeg ikke når frem, er jeg villig til å sende klage. Jeg mener jeg ikke skal betale for dårlig utført jobb eller jobb jeg måtte gjøre selv. Er det noen her som har erfaring med slike klager? Anonymkode: aa21d...8da
Grandidosa83 Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer å sende klage til Reklamasjonsnemnda fordi jeg er sterkt misfornøyd med jobben eiendomsmegleren har gjort her på mange punkter. Jeg skal selvfølgelig prøve å løse det med firmaet hen jobber i først og kreve betydelig prisavslag og hvis jeg ikke når frem, er jeg villig til å sende klage. Jeg mener jeg ikke skal betale for dårlig utført jobb eller jobb jeg måtte gjøre selv. Er det noen her som har erfaring med slike klager? Anonymkode: aa21d...8da Avgjørelsene fra nemnden ligger i stor grad ute på nett (bare bruk Google). Det er en viss terskel som må overstiges før man får medhold, og jeg tror nok den er høyere enn de fleste klagere håper/tror. I den grad det blir gitt avkortninger er det, etter min oppfatning, der hvor det er klare holdepunkter for feilfakturering. Mange vil eksempelvis ha avkortning i honoraret for mindre ting som er vanskelig å tallfeste. Dette fører sjelden frem. Faktureres det strid med oppdragsavtalen eller lignende fører det som regel fram.
Aquarius04 Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (På 24.8.2020 den 21.48): Jeg vurderer å sende klage til Reklamasjonsnemnda fordi jeg er sterkt misfornøyd med jobben eiendomsmegleren har gjort her på mange punkter. Jeg skal selvfølgelig prøve å løse det med firmaet hen jobber i først og kreve betydelig prisavslag og hvis jeg ikke når frem, er jeg villig til å sende klage. Jeg mener jeg ikke skal betale for dårlig utført jobb eller jobb jeg måtte gjøre selv. Er det noen her som har erfaring med slike klager? Anonymkode: aa21d...8da Ja, de fleste klagere får ikke medhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå