Lemikki Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Jeg synes den aller vakreste øyenfargen er hasselbrun. Elsker hvordan slike øyne ser ut som honning når sola treffer dem. Også synes jeg mørkebrune øyne ofte får et ansikt til å se så snilt ut, og blir oftere tiltrukket av mennesker med slike øyne enn med andre øyenfarger. Hva er din favoritt og hvorfor? 😁
Gjest bienvilleparish Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Veldig lyse øyne med sånn mørk ring rundt. Veldig intenst.
GammelKaktus Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 Mørkebrune øyne, noe av det fineste rett og slett.😍
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 Jeg syns alle er fine på hver sin måte 🙂
Warum Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 Jeg har en klar grønnfarge, og har alltid vært fornøyd med den. Men så fikk alle barna mine knall blå øyne, og jeg syns definitivt det er finest!
Lisa Rowe Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 Jeg synes alle mennesker passer ulike farger, noen er finere med grønn mens andre er finere med brun. Men skal jeg se på kun øyet, synes jeg lysebrun er finest.
youcancallmejune Skrevet 24. august 2020 #8 Skrevet 24. august 2020 Brune på menn og grønne på kvinner. Menn med brune øyne har ofte mer intensitet i blikket, og kvinner med grønne er ofte sexy.
Lemikki Skrevet 24. august 2020 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2020 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Jeg syns alle er fine på hver sin måte 🙂 Ja, enig! Vanlig blå er kanskje litt kjedelig på en måte, men det er sikkert fordi det er mest vanlig, eller fordi det er det jeg har selv. Når du virkelig studerer blå øyne så er jo også de vanvittig vakre. Søsteren min har nesten isblå øyne. De synes jeg er fascinerende!
Warum Skrevet 24. august 2020 #11 Skrevet 24. august 2020 Kjenner ei som har isklare lyseblå øyne med mørk blå ring rundt😍
Gjest Daryl Dixon Skrevet 30. august 2020 #13 Skrevet 30. august 2020 Enten helt lyse, da gjerne blå, eller mørke brune.
SoWhat? Skrevet 31. august 2020 #16 Skrevet 31. august 2020 (endret) Det kommer an på. Jeg syns helt mørkt hår og klare blå øyne er veldig pent! Og lys blondt hår og brune øyne. Så traff jeg er mann en gang som hadde helt knall grønne øyne. Har sistnevnte selv, men langt fra så sjeldne og vakre som nevnte mann. Liker altså alle farger, men kan syns gule virker litt skremmende 🙂 sorry... Endret 31. august 2020 av SoWhat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå