Gå til innhold

Hvilken øyenfarge er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes den aller vakreste øyenfargen er hasselbrun. Elsker hvordan slike øyne ser ut som honning når sola treffer dem. Også synes jeg mørkebrune øyne ofte får et ansikt til å se så snilt ut, og blir oftere tiltrukket av mennesker med slike øyne enn med andre øyenfarger. 

Hva er din favoritt og hvorfor? 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brun🤩 aner ikke hvorfor.

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Veldig lyse øyne med sånn mørk ring rundt. Veldig intenst. 

Skrevet

Mørkebrune øyne, noe av det fineste rett og slett.😍

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns alle er fine på hver sin måte 🙂

Skrevet

Jeg har en klar grønnfarge, og har alltid vært fornøyd med den. Men så fikk alle barna mine knall blå øyne, og jeg syns definitivt det er finest! 

Skrevet

Jeg synes alle mennesker passer ulike farger, noen er finere med grønn mens andre er finere med brun. Men skal jeg se på kun øyet, synes jeg lysebrun er finest. 

Skrevet

Brune på menn og grønne på kvinner. Menn med brune øyne har ofte mer intensitet i blikket, og kvinner med grønne er ofte sexy.

Skrevet
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Jeg syns alle er fine på hver sin måte 🙂

Ja, enig! Vanlig blå er kanskje litt kjedelig på en måte, men det er sikkert fordi det er mest vanlig, eller fordi det er det jeg har selv. Når du virkelig studerer blå øyne så er jo også de vanvittig vakre. Søsteren min har nesten isblå øyne. De synes jeg er fascinerende! 

Skrevet

Kjenner ei som har isklare lyseblå øyne med mørk blå ring rundt😍

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Enten helt lyse, da gjerne blå, eller mørke brune.

Skrevet

Blå i alle forskjellige fargenyanser :rodmer:

Skrevet

Har ikke noen favoritt

Skrevet (endret)

Det kommer an på. Jeg syns helt mørkt hår og klare blå øyne er veldig pent! Og lys blondt hår og brune øyne. Så traff jeg er mann en gang som hadde helt knall grønne øyne. Har sistnevnte selv, men langt fra så sjeldne og vakre som nevnte mann. Liker altså alle farger, men kan syns gule virker litt skremmende  🙂 sorry... 

Endret av SoWhat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...