Gå til innhold

Dere som har stilt spørsmål om svelging...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med jevne mellomrom er det alltid noen som starter en tråd med å spørre om "svelger dere"? Eller "hvordan er det å svelge"? Eller "hva smaker sæd"? osv....

Mitt spørsmål er - har dere noensinne fått noe nytte ut av svarene dere har fått??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja🙂

Anonymkode: f1eb5...f3f

• Liker 1
Skrevet

Ja! Jeg spurte for et par uker siden "hvordan suger man" og jeg fikk en del tips. Jeg var veldig nervøs fordi jeg skulle til en fyr jeg hadde holdt på med en stund og hadde liksom bestemt meg for at Nå. Skal jeg gjøre det hahaha. Men ja det var veldig greit å få noen tips, men det var også noe med å få den "storesøster" følelsen, om du skjønner, at folk støtter deg og at det er greit å være litt usikker på slikt. 

Anonymkode: b2a32...549

• Liker 2
  • 5 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2020 den 23.40):

Ja! Jeg spurte for et par uker siden "hvordan suger man" og jeg fikk en del tips. Jeg var veldig nervøs fordi jeg skulle til en fyr jeg hadde holdt på med en stund og hadde liksom bestemt meg for at Nå. Skal jeg gjøre det hahaha. Men ja det var veldig greit å få noen tips, men det var også noe med å få den "storesøster" følelsen, om du skjønner, at folk støtter deg og at det er greit å være litt usikker på slikt. 

Anonymkode: b2a32...549

Kult! Gikk det bra? Og svelget du?

Skrevet

Legitim bump.

Anonymkode: bb60d...316

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Legitim bump.

Anonymkode: bb60d...316

Haha, takk. Det er få av dem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...