gladogvanlig Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Med jevne mellomrom er det alltid noen som starter en tråd med å spørre om "svelger dere"? Eller "hvordan er det å svelge"? Eller "hva smaker sæd"? osv.... Mitt spørsmål er - har dere noensinne fått noe nytte ut av svarene dere har fått??
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Ja! Jeg spurte for et par uker siden "hvordan suger man" og jeg fikk en del tips. Jeg var veldig nervøs fordi jeg skulle til en fyr jeg hadde holdt på med en stund og hadde liksom bestemt meg for at Nå. Skal jeg gjøre det hahaha. Men ja det var veldig greit å få noen tips, men det var også noe med å få den "storesøster" følelsen, om du skjønner, at folk støtter deg og at det er greit å være litt usikker på slikt. Anonymkode: b2a32...549 2
gladogvanlig Skrevet 8. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.9.2020 den 23.40): Ja! Jeg spurte for et par uker siden "hvordan suger man" og jeg fikk en del tips. Jeg var veldig nervøs fordi jeg skulle til en fyr jeg hadde holdt på med en stund og hadde liksom bestemt meg for at Nå. Skal jeg gjøre det hahaha. Men ja det var veldig greit å få noen tips, men det var også noe med å få den "storesøster" følelsen, om du skjønner, at folk støtter deg og at det er greit å være litt usikker på slikt. Anonymkode: b2a32...549 Kult! Gikk det bra? Og svelget du?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Legitim bump. Anonymkode: bb60d...316 2
gladogvanlig Skrevet 8. februar 2021 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Legitim bump. Anonymkode: bb60d...316 Haha, takk. Det er få av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå