AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Hei! Hadde vært utrolig gøy å bli kjent med flere unge par med små barn i Aust Agder 🙂 Vi er et par i 30-årene med to barn under 5 år, hadde vært gøy å skape vennskap med flere i samme «situasjon» 😂 Anonymkode: 8a952...70e
bekymra Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Jeg og samboer har ei lita jente på 7 måneder, blir 29 i år. Har få andre venner med små barn, er mest familie. Bor på Nedenes midt mellom Arendal og Grimstad. Går ikke ungene deres i barnehage, hvordan er det å bli kjent med de andre foreldrene der? Er ikke det enklere enn å gå på et internettforum?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Hvor i aust agder da? Har ett barn under 5 år. Anonymkode: bc69a...d76
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, bekymra skrev: Jeg og samboer har ei lita jente på 7 måneder, blir 29 i år. Har få andre venner med små barn, er mest familie. Bor på Nedenes midt mellom Arendal og Grimstad. Går ikke ungene deres i barnehage, hvordan er det å bli kjent med de andre foreldrene der? Er ikke det enklere enn å gå på et internettforum? Haha jo, men er noe som gjør at jeg ikke føler det er aktuelt derfor skrev jeg her for gøy 🥰🥰 Anonymkode: 8a952...70e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i aust agder da? Har ett barn under 5 år. Anonymkode: bc69a...d76 Mellom Grimstad og Arendal Anonymkode: 8a952...70e
bekymra Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha jo, men er noe som gjør at jeg ikke føler det er aktuelt derfor skrev jeg her for gøy 🥰🥰 Anonymkode: 8a952...70e Okei, lurte bare for jeg har ingen erfaring med barnehage selv, lille skal begynne august neste år 😊 Har søkt om plass i barnehagen på engene og solsikken rett nedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå