Gå til innhold

Unge par med små barn her? Aust agder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Hadde vært utrolig gøy å bli kjent med flere unge par med små barn i Aust Agder 🙂 

Vi er et par i 30-årene med to barn under 5 år, hadde vært gøy å skape vennskap med flere i samme «situasjon» 😂 

Anonymkode: 8a952...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og samboer har ei lita jente på 7 måneder, blir 29 i år. Har få andre venner med små barn, er mest familie. Bor på Nedenes midt mellom Arendal og Grimstad. :) Går ikke ungene deres i barnehage, hvordan er det å bli kjent med de andre foreldrene der? Er ikke det enklere enn å gå på et internettforum? 

Skrevet

Hvor i aust agder da? Har ett barn under 5 år. :)

Anonymkode: bc69a...d76

Skrevet
1 time siden, bekymra skrev:

Jeg og samboer har ei lita jente på 7 måneder, blir 29 i år. Har få andre venner med små barn, er mest familie. Bor på Nedenes midt mellom Arendal og Grimstad. :) Går ikke ungene deres i barnehage, hvordan er det å bli kjent med de andre foreldrene der? Er ikke det enklere enn å gå på et internettforum? 

Haha jo, men er noe som gjør at jeg ikke føler det er aktuelt :) derfor skrev jeg her for gøy 🥰🥰

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i aust agder da? Har ett barn under 5 år. :)

Anonymkode: bc69a...d76

Mellom Grimstad og Arendal :) 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha jo, men er noe som gjør at jeg ikke føler det er aktuelt :) derfor skrev jeg her for gøy 🥰🥰

Okei, lurte bare for jeg har ingen erfaring med barnehage selv, lille skal begynne august neste år 😊 Har søkt om plass i barnehagen på engene og solsikken rett nedenfor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...