AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Del Skrevet 24. august 2020 Jeg har endel skjørt jeg liker å bruke, mange med litt mønster/farger og detaljer på. Til de liker jeg aller best å ha helt enkle t-skjorter. Men det er ofte kaldt på kontoret, og da hadde det vært godt å ha langermede gensere til. Har du sett noen fine enkle langermede trøyer eller gensere som kan tipses om? Anonymkode: 7e523...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #2 Del Skrevet 26. august 2020 Så noen på vero moda, de har fine cardigans og tynne strikkegensere i mange farger og lengder Anonymkode: be116...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 26. august 2020 #3 Del Skrevet 26. august 2020 Jeg liker kasjmirgenserne til HM - myke, lette og samtidig varme, og god kvalitet, overraskende nok Jeg har hatt mine i snart tre år, og de er like fine tross hyppig bruk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. august 2020 #4 Del Skrevet 26. august 2020 Hvilken type gensere tenker du på da TS Om du vil ha en helt enkel basic genser så får du jo det på de fleste kjeder. Selv liker jeg de basic genserne til Gina Tricot godt. De passer min kropp - jeg er høy og tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgeline Skrevet 26. august 2020 #5 Del Skrevet 26. august 2020 Kjøpte nylig cardigansett fra Soyaconcept. Det er på en måte en kortermet genser med matchende cardigan. Veldig fornøyd! Finnes i dus grønnfarge, brun, marine og hvit iallfall. Og en fin gulfarge. Plaggene selges separat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå