Gå til innhold

Tinder - hvordan legge frem at jeg ikke har casual sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg skrive at uforpliktende møter og sex er uaktuelt for meg? Jeg opplever at det er vanskelig å formulere meg på en måte som gjør at ikke menn ser det som et spill for å være hard to get eller som en utfordring. 

Anonymkode: 7a4fb...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Ser etter noe seriøst»

Anonymkode: 76129...fe5

• Liker 6
Skrevet

"Dis pussy only wet for ONE man - dis bitch's boyfriend. BITCH."

Anonymkode: f7ea5...4b3

• Liker 2
Gjest Melis123
Skrevet

Kan du ikke bare skrive; ikke interessert i ONS? Noen år siden jeg var på Tinder sist, men så det var flere som skrev det☺️

Skrevet
21 minutter siden, Melis123 skrev:

Kan du ikke bare skrive; ikke interessert i ONS? Noen år siden jeg var på Tinder sist, men så det var flere som skrev det☺️

Mange tolker det som at du kanskje vil ha et ff forhold. De leser hva de vil lese 🤷‍♀️

Anonymkode: 35323...732

• Liker 5
Skrevet

Skriv at du er religiøs og venter med slikt til du er i et fast forhold. 

Menn tror at "Ute etter noe seriøst" betyr at du har sex med dem på andre daten istedetfor første date.

Anonymkode: 4db4d...2eb

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Ser etter noe seriøst»

Anonymkode: 76129...fe5

Det er nettopp det som står i bio, som menn tydeligvis oppfatter som en utfordring. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke vær på tinder....

Anonymkode: 6c2cd...d05

• Liker 1
Skrevet

’’Ønsker fast forhold, ikke sextreff’’.

• Liker 3
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg skrive at uforpliktende møter og sex er uaktuelt for meg? Jeg opplever at det er vanskelig å formulere meg på en måte som gjør at ikke menn ser det som et spill for å være hard to get eller som en utfordring. 

Er opptatt på ons, men ledig resten av uka. ;)

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv at du er religiøs og venter med slikt til du er i et fast forhold. 

Menn tror at "Ute etter noe seriøst" betyr at du har sex med dem på andre daten istedetfor første date.

Anonymkode: 4db4d...2eb

Det funker jo ikke om man ikke er religiøs. 

Skrevet

"Fuck boys out"

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp det som står i bio, som menn tydeligvis oppfatter som en utfordring. 

Hvis de dreier praten inn på sex, så sletter du matchen.

Anonymkode: a88ba...bcf

• Liker 7
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de dreier praten inn på sex, så sletter du matchen.

Anonymkode: a88ba...bcf

Dette... tinder er også ofte sett på som pule app nr 1 så ja vil bli en del useriøse henvendelser der vil jeg tro. 

• Liker 2
Skrevet

Fikk ingen useriøse forslag, skrev "er ikke interessert i ONS, FF eller FWB eller annet tull ".

Hadde også bare bilder med mye klær, og sveipet bare på menn med klær på. Men... gadd ikke mer etter to måneder likevel. 

Anonymkode: fec6f...50f

Skrevet

Et helt enkelt "ser etter noe seriøst" funker bra for meg. Mulig noen ser på det som en utfordring, men ingen jeg har møtt på i alle fall. Faktisk blitt veldig overrasket over hvor mange tilsynelatende seriøse menn jeg har kommet i kontakt med på tinder, da jeg hadde lest så mye om at det bare er "puleapp". Men det er ofte lett å merke hvem som sannsynligvis er seriøse og ikke, ofte før man i det hele tatt prater, bare basert på alder, fremtoning, og hva de skriver i bio. 

Skrevet

"Ikke interessert i casual sex".

Anonymkode: 40fd8...68a

Skrevet

ONS 🚫

Anonymkode: d65ef...e2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...