Gå til innhold

Jeg klarer ikke ta meg på tissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en seksuelt aktiv, voksen kvinne, men jeg klarer ikke å ta meg selv på tissen. Jeg kan ta utenpå trusa, eller bruke vibrator. Partner kan godt ta på meg uten truse. Jeg synes rett og slett det er litt ømt, vått og nesten litt ekkelt å ta på meg selv. Når jeg har forsøkt, føles det så fremmed, som om det ikke er en del av min egen kropp. 

Hvordan kan jeg få til dette? Bare øve? Eller innse at det ikke er noe for meg? Synes det er litt rart å skulle være sammen med partner og være med på alt, bortsett fra å ta på meg selv.. 

Anonymkode: b16b5...604

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bestemmer selv om du vil ta på deg selv eller ikke uansett hvor rart det skulle være for andre. 

Anonymkode: 3c718...c49

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bestemmer selv om du vil ta på deg selv eller ikke uansett hvor rart det skulle være for andre. 

Ja det vet jeg, men er dette normalt? Og går det an å bli venn med sin egen kropp så man klarer det?

Skrevet

Hva gjør du i dusjen da? Bruker klut? 

Anonymkode: 30980...305

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du i dusjen da? Bruker klut? 

Anonymkode: 30980...305

Spyler med dusjhodet

Skrevet

Jeg synes vel kanskje det er på tide at du blir kjent med også den delen av din egen kropp. For det er ikke normalt å ha sånne voldsomme sperrer, at det kjennes fremmed og ekkelt? Har du opplevd/fortrengt noe som gjør at det å ta på deg selv var veldig skamfullt?

Om ikke annet er det greit å vite hvordan du kjennes ut sånn at du kan oppdage om noe forandrer seg. Vite når det er på tide å ta en tur til legen og sånt...

Anonymkode: 817a4...f36

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke alle som liker å onanere og det er helt normalt og greit.

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes vel kanskje det er på tide at du blir kjent med også den delen av din egen kropp. For det er ikke normalt å ha sånne voldsomme sperrer, at det kjennes fremmed og ekkelt? Har du opplevd/fortrengt noe som gjør at det å ta på deg selv var veldig skamfullt?

Om ikke annet er det greit å vite hvordan du kjennes ut sånn at du kan oppdage om noe forandrer seg. Vite når det er på tide å ta en tur til legen og sånt...

Anonymkode: 817a4...f36

Ja jeg føler også på det, at jeg burde kjenne min egen kropp bedre. Det er veldig store sperrer, og det har vært sånn i mange år.

27 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Det er ikke alle som liker å onanere og det er helt normalt og greit.

Det gjør jeg, bare ikke med fingrene. Bruker enten fingre utenpå trusa eller vibrator. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg føler også på det, at jeg burde kjenne min egen kropp bedre. Det er veldig store sperrer, og det har vært sånn i mange år.

Det gjør jeg, bare ikke med fingrene. Bruker enten fingre utenpå trusa eller vibrator. 

Jeg onanerer også helst utenpå trusa fordi jeg er veldig sensitiv og jeg synes det føles bedre. Og ja jeg synes også det er mindre grisete på en måte. Jeg tror egentlig er mer obs på at fitta skal være rein enn at det er skittent for hendene, så jeg blir også stressa over alt som skal inn, enten det er fingre, dildo, penis eller en kondom så kan det liksom ikke være rent nok. 

Skrevet

Det er ikkje så uvanlig, kjenner minst to som ikkje er så glad i å fingre seg sjølv og som bruker vibrator oppå trusa. Det lukter jo og litt når man har tatt på seg sjølv, det slipper jo du.

Anonymkode: fb610...cfc

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da holder vel det for deg? Du må ikke gjøre noe annet, du skal jo kun onanere for egen nytelse

Anonymkode: 3146f...33c

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen. Jeg har voldsomme sperrer på overkroppen, og klarer ikke ta på brystene uten klær. Helt fullstendig sperre.

Anonymkode: c5508...bf6

Skrevet

Har det stikk motsatt. Klarer å ta på meg selv når jeg er alene osv. Men klarer ikke når han er til stede osv. 

Anonymkode: 0c1f5...ebe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...