AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Hun er 53 år gammel og var på nach hos meg siden hun endte opp med eksen hennes som nå er typen til venninna mi. Hun virka oppegående tidligere på kvelden. Men etterhvert på nachet sitter hun med bena spredt slik at man ser dåså ordentlig, utrolig ulekkert syn. Jeg ber henne flere ganger dekke seg til, men hun er så full og halvsov flere ganger med skjørtet godt dratt oppfor rumpa. Ikke var hun slank heller, men lubben. Etterhvert satt hun med eksen sin og prøvde seg og det ble ramaskrik. Hva i alle dager er dette for måte å te seg på i en slik alder? Jeg er 25 år Anonymkode: aa6b1...da6 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Jeg har personlig aldri skjønt greia med at kvinnfolk, uansett alder, skal gå uten truse i kjoler og skjørt. Elendig oppførsel, trashy. Uansett alder. Det må være utrolig ekkelt å ufrivillig få trøkket andre kvinnfolks kjønnsorganer opp i fleisen på den måten du beskriver. Anonymkode: c33b1...5a2 35
Djungelvrål Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Jeg hadde ikke latt noen sitte med naken dåse trøkt nedi sofaen min, så jeg hadde hivd a ut! Alder her spiller ingen rolle, like lavmål uansett om en er 17 eller 77! 19
abc123detvardet Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 Hvorfor har du en 53åring på nach hos deg? 14
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 Akkurat nå, abc123detvardet skrev: Hvorfor har du en 53åring på nach hos deg? Står det i en lov at jeg ikke kan det? Kommer stortsett overens med de fleste i alle aldre Anonymkode: aa6b1...da6 10
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: hun er så full og halvsov flere ganger Da burde noen ha hjulpet henne hjem. Anonymkode: 3af44...09c 26
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har personlig aldri skjønt greia med at kvinnfolk, uansett alder, skal gå uten truse i kjoler og skjørt. Elendig oppførsel, trashy. Uansett alder. Det må være utrolig ekkelt å ufrivillig få trøkket andre kvinnfolks kjønnsorganer opp i fleisen på den måten du beskriver. Anonymkode: c33b1...5a2 Men her var ingen kjønnsorganer trøkket opp i noens fleis. Dama satt og halvsov. Anonymkode: 304ef...950 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #8 Skrevet 25. august 2020 8 timer siden, Apocalypte skrev: Jeg hadde ikke latt noen sitte med naken dåse trøkt nedi sofaen min, så jeg hadde hivd a ut! Alder her spiller ingen rolle, like lavmål uansett om en er 17 eller 77! Hadde ikke hatt noe imot ei truseløs fin jente på 17. Anonymkode: 8d30f...6d9 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #9 Skrevet 25. august 2020 Har nå på de verste fyllenach'ene jeg var på i yngre dager sett en pikk eller to -ikke noe bedre det, men det må være mye mer vanlig siden jeg aldri har sett en kvinne slik, mens jeg til motsetning har opplevd en mann som kom å gnidd pikken mot bukselåret mitt midt blant folk på fest!! 🤢 Generelt sett så kan det være en grei regel å holde seg unna de som drikker for mye, de som ikke har kontroll på seg selv. Alkoholikere og folk som blir helt sanseløse er ikke de du skaper de beste minnene med, ja om en ikke er sånn selv da, -sånn er det bare. Anonymkode: d47fa...74b 7
Cinnamondiva Skrevet 25. august 2020 #10 Skrevet 25. august 2020 Vel, du skulle ha tatt et pledd over henne. Fortelle henne at det ikke er lov å gå truseløs. Mener å ha hørt at det er ulovlig 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #11 Skrevet 25. august 2020 Er da ingenting å klage på. Heller tvert i mot. Det er en gave. Flere kvinner burde være mer gavmilde og droppe trusa. Anonymkode: ecbff...0c2 2
Gjest Blondie65 Skrevet 25. august 2020 #12 Skrevet 25. august 2020 Jeg synes ikke det å få andres blottede kjønnsorganer ubedt midt i synet er en gave, uansett kjønn, alder og kroppsform. Jeg hadde en venninne som oppførte seg sånn på en fest hos mine venner etter at jeg var gått. Det var begynnelsen på slutten av det vennskapet da vedkommende unnskyldte seg med at alle måtte skjønne at hun var full og at det ikke kom på tale å be verten for festen om unnskyldning. Jeg holdt på å dø fordi jeg var så flau av henne, det affiserte ikke henne overhodet. Uansett var dette andre advarsel om henne fra andre og da ble det rett og slett å kutte henne ut. Ja, man burde sikkert gjort tiltak for å stenge "utstillingen" til den sovende personen, men hva skal man gjøre med personer som velger å gå på fest uten truse?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #13 Skrevet 25. august 2020 Ok, ufint og kjipt, kanskje mest for henne, som er dritings, og det eneste du tenker på er at hun ikke burde gjøre det fordi hun ikke er attraktiv? Ufint og ekkelt av deg. Anonymkode: 2611b...7f9 15
Gjest Dævendøtte Skrevet 25. august 2020 #14 Skrevet 25. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, ufint og kjipt, kanskje mest for henne, som er dritings, og det eneste du tenker på er at hun ikke burde gjøre det fordi hun ikke er attraktiv? Ufint og ekkelt av deg. Anonymkode: 2611b...7f9 Enig. Selv hadde jeg dekket henne til og latt henne sove ut rusen. Kvalm kommentar: "Jeg ber henne flere ganger dekke seg til, men hun er så full og halvsov flere ganger med skjørtet godt dratt oppfor rumpa. Ikke var hun slank heller, men lubben." Så hvis hun var slank og yngre, så hadde det vært ok? Forstår meg ikke på idioter....
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #15 Skrevet 25. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke hatt noe imot ei truseløs fin jente på 17. Anonymkode: 8d30f...6d9 ^Pedooooo Anonymkode: c0b7d...c5b 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #16 Skrevet 25. august 2020 Dåsa trenger lufting. Bare så dere vet det. Anonymkode: 927f8...55a 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #17 Skrevet 25. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, ufint og kjipt, kanskje mest for henne, som er dritings, og det eneste du tenker på er at hun ikke burde gjøre det fordi hun ikke er attraktiv? Ufint og ekkelt av deg. Anonymkode: 2611b...7f9 5 minutter siden, Dævendøtte skrev: Enig. Selv hadde jeg dekket henne til og latt henne sove ut rusen. Kvalm kommentar: "Jeg ber henne flere ganger dekke seg til, men hun er så full og halvsov flere ganger med skjørtet godt dratt oppfor rumpa. Ikke var hun slank heller, men lubben." Så hvis hun var slank og yngre, så hadde det vært ok? Forstår meg ikke på idioter.... Snakk om å dra ting ut av kontekst! Jeg sier at hur var lubben for å sette ord på situasjonen hvor ekkelt det var å se henne slik. Føler dere dere truffet? Ikke greit uansett kroppsstørrelse, men tjukke folk naken uansett er ekkelt. Anonymkode: aa6b1...da6 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #18 Skrevet 25. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakk om å dra ting ut av kontekst! Jeg sier at hur var lubben for å sette ord på situasjonen hvor ekkelt det var å se henne slik. Føler dere dere truffet? Ikke greit uansett kroppsstørrelse, men tjukke folk naken uansett er ekkelt. Anonymkode: aa6b1...da6 Lol. Vi INKLUDERTE jo nettopp den konteksten og det bakteppet du selv tar med. Det ER kontekst. Og nå bekrefter du jo bare det samme, igjen. Jeg er slank, og jeg synes fremdeles du er ufin. Sorry, ikke alle som er uenige med deg er lubne. Man _må_ nemlig ikke bare beskytte seg selv og de som ligner en selv. Anonymkode: 2611b...7f9 29
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #19 Skrevet 25. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lol. Vi INKLUDERTE jo nettopp den konteksten og det bakteppet du selv tar med. Det ER kontekst. Og nå bekrefter du jo bare det samme, igjen. Jeg er slank, og jeg synes fremdeles du er ufin. Sorry, ikke alle som er uenige med deg er lubne. Man _må_ nemlig ikke bare beskytte seg selv og de som ligner en selv. Anonymkode: 2611b...7f9 Jeg har aldri sagt at å blotte underlivet sitt uansett størrelse er greit eller fint om man er slank. Det er dere som putter ord i munnen på meg! Sa igjen at hun var lubben og hadde cellulitter for å sette ord på hvor ekstremt ekkel hun var ja. Om hun var trent og slank ville ddt også vært ufint, men mindre ulekkert Anonymkode: aa6b1...da6 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #20 Skrevet 25. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sagt at å blotte underlivet sitt uansett størrelse er greit eller fint om man er slank. Det er dere som putter ord i munnen på meg! Sa igjen at hun var lubben og hadde cellulitter for å sette ord på hvor ekstremt ekkel hun var ja. Om hun var trent og slank ville ddt også vært ufint, men mindre ulekkert Anonymkode: aa6b1...da6 Nei, du har puttet ordene inni din egen munn. Og nå gjør du det igjen. Anonymkode: 2611b...7f9 24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå