AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Jeg gleder meg like mye til å fortelle kommende besteforeldre og onkler og tanter at jeg skal ha barn som jeg gleder meg til å være gravid og få barn selv. Er dette litt sært eller er det flere? Anonymkode: 6e1cc...599 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Koselig, men de synes nok ikke det er så stas som du gjør. Anonymkode: c18d7...c55 11
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Tror det er ganske vanlig ettersom gravide ofte får mye oppmerksomhet. En grunn til at mange elsker å være gravide. Anonymkode: 68b9a...096 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er ganske vanlig ettersom gravide ofte får mye oppmerksomhet. En grunn til at mange elsker å være gravide. Anonymkode: 68b9a...096 Hehe det er sant, det hadde nok ikke vært like stas uten oppmerksomheten. Men seriøst TS, folk bryr seg ikke like mye som de later som. I dag kom en gravid dame inn på T-banen, hun hadde en pite liten mage, kanskje uke 16. Hun stod vanlig på perrongen, men da hun kom på T-banen begynte hun å beføle magen😩Sikkert for at folk skulle reise seg om det ikke var ledig plass. Anonymkode: 50007...c11 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe det er sant, det hadde nok ikke vært like stas uten oppmerksomheten. Men seriøst TS, folk bryr seg ikke like mye som de later som. I dag kom en gravid dame inn på T-banen, hun hadde en pite liten mage, kanskje uke 16. Hun stod vanlig på perrongen, men da hun kom på T-banen begynte hun å beføle magen😩Sikkert for at folk skulle reise seg om det ikke var ledig plass. Anonymkode: 50007...c11 Er ikke alle som har stor mage da Man kunne nesten ikke se på venninna mi at hun var høygravid Anonymkode: d773b...15b 5
spinnwild Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 Med ufruktbarhet og spontan abort friskt i minne: jeg gleder meg mye mer til å fortelle folk. Å finne ut man er gravid betyr ikke at man automatisk fullfører graviditeten. Å komme til det punktet hvor man forteller folk, da er man kommet til et punkt med høyere sjans for å fullføre og når folk vet blir det på en måte mer ekte. Pluss at mange har "gitt opp håpet" om barn på meg... Surprise! (2uker fra å fortelle verden) 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 19 timer siden, spinnwild skrev: Med ufruktbarhet og spontan abort friskt i minne: jeg gleder meg mye mer til å fortelle folk. Å finne ut man er gravid betyr ikke at man automatisk fullfører graviditeten. Å komme til det punktet hvor man forteller folk, da er man kommet til et punkt med høyere sjans for å fullføre og når folk vet blir det på en måte mer ekte. Pluss at mange har "gitt opp håpet" om barn på meg... Surprise! (2uker fra å fortelle verden) Samme her. Er dog kun 4+3, og klarer ikke å se for meg at det (mest sannsynlig) blir en baby her riktig enda. Veldig spennende med en positiv test, men det blir minst like gøy å fortelle kommende besteforeldre (og resten av familien) at de skal få første barnebarn - om vi kommer så langt. Både jeg og begge mine søsken er i 30-årene, så dette er etterlengtet. Skjønner deg godt jeg, TS. 😊 Anonymkode: 156d0...0b8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #8 Skrevet 25. august 2020 Skjønner deg kjempegodt, man vil jo så gjerne dele gleden. Vi hadde gitt opp etter noen år med prøving på en lillebror eller lillesøster. Så ble jeg overasskende gravid, og jeg gleder meg til å fortelle resten av familien. Anonymkode: cc8a1...cd5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #9 Skrevet 25. august 2020 Ja som mange nevner her så bryr ikke mange seg. Jeg elsket å være gravid. Synes gravide kvinner er så vakre og jeg savner det virkelig igjen selvom minste er bare 6 mnd. Det er noe eget ved det. Jobber også innen helse og er så glad når det kommer en gravid dame. Angrer at jeg ikke ble jordmor eller jobbet med noe innen fertilitet. Da dette er fakktisk mine store interesser. Jeg synes det er ekstremt spennende og fasinerede hvordan et barn blir til og vokser i magen. Kos deg med graviditeten. Anonymkode: ad827...ce5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #10 Skrevet 25. august 2020 Jeg synes andres graviditet er helt uinteressant, men faket selvfølgelig entusiasme for å glede dem. Jeg er jo selvsagt glad på deres vegne, på samme måte som om de hadde fått en jobb de ønsket seg, vunnet penger, vunnet en konkurranse, funnet drømmehesten sin eller whatever... Men ut over det er det jo bare stas for de kommende foreldre, og enkelte besteforeldre. Anonymkode: bc8f5...687 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #11 Skrevet 26. august 2020 Det er jo utrolig koselig at du gleder deg masse til å dele nyheten! Jeg er litt reservert person og liker ikke prate for mye om meg selv, så her kom det ganske unaturlig å skulle slippe nyheten helt tilfeldig. Resulterte i litt kleine situasjoner på jobb hvor folk prøvde å hinte litt siden ryktene gikk, haha. Var koselig å fortelle familie men helt ærlig grudde jeg meg litt til oppmerksomheten, heldigvis elsker min samboer oppmerksomhet så jeg lot han ta den delen. Nå kommer det endelig en liten person som skal stjele all oppmerksomhet i årene fremover 😂. Anonymkode: 5546a...cb4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå