AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Tips til jobb som ikke gjør mennesket utslitt? Helt en jobb ute særlig Utdanning Eventuelt noen som vet om jobb med korte arbeidsdager? Man-fre 7.30-8-13-40.00 foreksempel? helt uten utdanning. Små kurs er greit Anonymkode: dba32...2b9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Tja, det blir kanskje vanskelig å få alt? Jeg har jobbet som butikkmedarbeider uten å bli utslitt. Men der jobber man jo skift. Renholder på sykehjem også, der hadde jeg fast arbeidstid. Usikker på om slike stillinger finnes lengre, jeg har siden jobbet som pleieassistent på sykehjem, da stod vi for renholdet selv. Heller ikke en jobb som slet meg ut, men skift igjen. Assistent i bhg kanskje? Men det kan nok være slitsomt. Og der bør man jo ha et stort ønske om å jobbe, ikke noe hyggelig med halveis innstilling når man jobber med mennesker. Anonymkode: d4951...ba9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, det blir kanskje vanskelig å få alt? Jeg har jobbet som butikkmedarbeider uten å bli utslitt. Men der jobber man jo skift. Renholder på sykehjem også, der hadde jeg fast arbeidstid. Usikker på om slike stillinger finnes lengre, jeg har siden jobbet som pleieassistent på sykehjem, da stod vi for renholdet selv. Heller ikke en jobb som slet meg ut, men skift igjen. Assistent i bhg kanskje? Men det kan nok være slitsomt. Og der bør man jo ha et stort ønske om å jobbe, ikke noe hyggelig med halveis innstilling når man jobber med mennesker. Anonymkode: d4951...ba9 Jobber i barnehage nå som vikar og hater jobben så jepp Anonymkode: dba32...2b9
happygilmore Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber i barnehage nå som vikar og hater jobben så jepp Anonymkode: dba32...2b9 Oida... håper ikke du fortsetter der. Jeg vil nødig sende ungene mine til personell som hater jobben sin. Ungene merker sånt. 2
Gjest tranedatter Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 Vel, er deltidsstillinge du leter etter altså. Hva som ikke sliter deg totalt ut, er jo ulikt fra person til person! Finn ut hva du liker og gjøre, hva du brenner for - da kommer arbeidstiden ikke være noe problem. Men å finne den jobben man liker godt, krever ofte en eller annen form av utdannelse. Ta en test for å finne ut? https://www.studentum.no/EducationTest/Start/8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 12 minutter siden, happygilmore skrev: Oida... håper ikke du fortsetter der. Jeg vil nødig sende ungene mine til personell som hater jobben sin. Ungene merker sånt. Har to venniner som også jobber i vikar som barnehager. Og vi jobber hver dag. ingen av oss liker barn, men vi finner ikke annet jobb dessuten siden når har det vært tryggt å sende barna til barnehage? Ser Også fast ansatte som er dritt lei og råder sterk om å ikke ta bhg utdanning Anonymkode: dba32...2b9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har to venniner som også jobber i vikar som barnehager. Og vi jobber hver dag. ingen av oss liker barn, men vi finner ikke annet jobb dessuten siden når har det vært tryggt å sende barna til barnehage? Ser Også fast ansatte som er dritt lei og råder sterk om å ikke ta bhg utdanning Anonymkode: dba32...2b9 Da bør ingen av dere jobbe i barnehage. At man kan bli lei, skjønner jeg, men er man drittlei og ikke liker barn, så er det på tide å finne noe annet. Er det ingen som har spurt dere om hva dere liker å gjøre før dere fikk tilbud om vikarstilling i barnehage? Trygt å sende barna i barnehage hos oss, hvertfall, det lyser av de ansatte at de brenner for det de gjør (selv om alle forstår at de kan ha tunge dager innimellom). Anonymkode: 3ef4c...caf 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #8 Skrevet 24. august 2020 9 minutter siden, tranedatter skrev: Vel, er deltidsstillinge du leter etter altså. Hva som ikke sliter deg totalt ut, er jo ulikt fra person til person! Finn ut hva du liker og gjøre, hva du brenner for - da kommer arbeidstiden ikke være noe problem. Men å finne den jobben man liker godt, krever ofte en eller annen form av utdannelse. Ta en test for å finne ut? https://www.studentum.no/EducationTest/Start/8 Tok testen og dem sa jeg bør studere økonomi. Jeg hater Pc og tall Anonymkode: dba32...2b9
happygilmore Skrevet 24. august 2020 #9 Skrevet 24. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tok testen og dem sa jeg bør studere økonomi. Jeg hater Pc og tall Anonymkode: dba32...2b9 Tannteknikk?
happygilmore Skrevet 24. august 2020 #10 Skrevet 24. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok testen og dem sa jeg bør studere økonomi. Jeg hater Pc og tall Anonymkode: dba32...2b9 Ortopediingeniør?
Gjest tranedatter Skrevet 24. august 2020 #11 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tok testen og dem sa jeg bør studere økonomi. Jeg hater Pc og tall Anonymkode: dba32...2b9 haha burde kvalitetssikret den før jeg tipset deg om den. Fikk samme, har dyskalkuli! Og kan ikke tall for fem øre...
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #12 Skrevet 24. august 2020 12 minutter siden, tranedatter said: haha burde kvalitetssikret den før jeg tipset deg om den. Fikk samme, har dyskalkuli! Og kan ikke tall for fem øre... Den sa jeg burde studere estetiske og kreative fag og det stemmer meg på en prikk... Anonymkode: c6330...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå