Gå til innhold

God bh/topp til store pupper?? Sliter!!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske store pupper, er ikke overvektig men har bare naturlig store pupper. Og synes det er så vanskelig å finne bher eller sportsbher!! 
bher med bøyle er såååå vondt, og «myke» bher eller sportsbher holder ikke puppene godt nok på plass og holder dem godt nok oppe så jeg får vondt i ryggen. HATER å bruke det!  bhen går av med en gang jeg kommer hjem og den piner meg hele dagen. 

dere andre med store pupper. Hva slags bher bruker dere som er behagelige? Noen myke bher som faktisk holder brystene opp?

Anonymkode: 24808...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handler alltid på Change. Veldig fornøyd med både BHene og hjelpen fra personalet der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jentadi skrev:

Jeg handler alltid på Change. Veldig fornøyd med både BHene og hjelpen fra personalet der.

Ditto. Det eneste jeg ikke har vært fornøyd med er treningsbhen deres. Jeg foretrekker high impact treningsbher fra Casall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Reveenka skrev:

Ditto. Det eneste jeg ikke har vært fornøyd med er treningsbhen deres. Jeg foretrekker high impact treningsbher fra Casall.

Enig! Casall til trening.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 65H og hater virkelig change! For det første selger de deg det de har, og ikke det som passer deg. Og BHene gir ikke rett fasong og løft til mine pupper. 
Anbefaler deg å ta turen til en skikkelig undertøysbutikk og få hjelp av fagfolk. Da finner du merket og fasongen som passer for deg og gir deg det resultatet du vil ha.Jeg elsker bl a Panache, men kan ikke bruke Freya og Prima Donna, pga puppenes plassering og at de er «topptunge». 

Anonymkode: a255c...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For treningBH sverger jeg til Shock absorber. Gir masse støtte og fin fasong til puppene. Ikke bare skviser de sammen, så de blir både flate og svette mellom

😂

Anonymkode: a255c...773

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med Primadonna, dyrt men veldig bra. Av billig-bh'er så bruker jeg Triumph.

Anonymkode: cdffd...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med change, men ikke alle bh'ene derfra heller er gode så du må nesten ut og prøve. 

Anonymkode: 15e2f...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freya har god passform til store bryster med smale rygger. De har også gode treningsbher. 

Gå til en undertøyspesialist. Change kan ikke hjelpe slanke med større bryster, det har de ikke størrelser eller passform til. Samt at det er dårlig kvalitet. 

Anonymkode: 1226d...bb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv feks Freya, Panache, Primadonna, Fantasie. Change fører noen gode merker, men styr unna Change sitt eget merke, de har elendig konstruksjon. Hvis du skal til UK etterhvert ta en tur innom Bravissimo! Bor du i/i nærheten av Tromsø så har Underverker mye bra. 

Jeg sverger til denne

https://www.zalando.no/fantasie-smoothing-moulded-bra-t-shirt-bh-fn181a00n-j11.html

eller denne

https://www.netty.no/sortiment/undertoy/marie-joprima-donna/

Anonymkode: 70b6e...d3e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

www.missmaryofsweden.no

Anonymkode: 69eae...61a

Beklager var www.missmary.no

Anonymkode: 69eae...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt ærlig gjort som du gjør når du kommer hjem, og går uten i stedet. Har mer eller mindre gitt opp å finne dem som sitter heeeelt perfekt. Kanskje ikke svaret på det du spør om, men det er en slags løsning😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...