Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ei venninne for mange år siden. Har ikke hatt kontakt på flere år.. 

blir kvalm av å tenke på henne. Hun er en typisk hersketeknikk dame. Elsker å se andre bli ukomfortabel og usikker, latterliggjør andre og kommer med stikk og spydigheter. Sammen med henne følte jeg på indre uro og var mye lei meg og nervøs. 
det er så godt å kvitte seg med giftige vennskap, og fokusere på de snille og gode venninnene som vil deg vel. 
ofte står en i dårlige vennskap av gammel vane. Det er så usunt som det kan bli. Det er tøft å «slå opp» med venninne, men også verdt det, da en står opp for seg selv. 
ingen fortjener å ha venner som får en til å føle seg dårlig. 
jeg skjønner at hun har dårlig selvtillit og problemer i livet sitt.. hvis ikke hadde hun ikke holdt på slik. Mest av alt er det synd på henne. Men jeg må tenke på hva som er godt for meg. 
til alle dere der ute som står i et dårlig og giftig vennskap- gi slipp.. de fortjener dere ikke 

Anonymkode: 101a0...a68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet er jeg enig med deg i at det ikke er noen grunn til å holde på "vennskap" som ikke gir deg noe positivt, men hvorfor i all verden lager du en tråd om henne mange år etter at dere hadde kontakt? Dette er vel ikke å fokusere på venninner som vil deg vel?

Ikke bruk mer tid på henne, glem henne og gå videre!

Skrevet

sliter med dette😢men har så dårlig samvittighet fordi jeg synes synd på vedkommende🙈men blir rett og slett dårlig!

Anonymkode: 87013...18a

Skrevet

det var ikke ts ovenfor😁

Skrevet

jeg kan nesten ikke snakke om venner eller kjærester, fordi da får jeg bare beskjed om at jeg «skal være glad jeg har noen for hun har ingen».

og alltid at hun har ingen å prate med. hva med de (opp til) 5 timene i tlf med meg ukentlig😅jeg er visst ingen😬

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg kan nesten ikke snakke om venner eller kjærester, fordi da får jeg bare beskjed om at jeg «skal være glad jeg har noen for hun har ingen».

og alltid at hun har ingen å prate med. hva med de (opp til) 5 timene i tlf med meg ukentlig😅jeg er visst ingen😬

Herregud... tar deg forgitt 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sliter med dette😢men har så dårlig samvittighet fordi jeg synes synd på vedkommende🙈men blir rett og slett dårlig!

En venn skal gi deg glede og godhet. Blir du dårlig av en venn er det på tide å fase det ut. Du er altfor verdifull. Det er sikkert synd på venninnen din, men det er ikke ditt ansvar å være sympati venn om det gjør deg dårlig. 

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger er folk bare ond.  Altså slemme mennesker finnes , og det er ikke alltid slik at de er synd på dem . De liker virkelig å lage problemer for andre - Du trenger ikke å forstå det , du må bare vite at slike finnes å holde deg unna dem .

Anonymkode: e600a...297

Skrevet

Har det helt likt! Syntes mer synd på henne, men dropper henne snart... holdt ut et halvt liv med en usikker psycho 😳

Anonymkode: d3d20...98d

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det helt likt! Syntes mer synd på henne, men dropper henne snart... holdt ut et halvt liv med en usikker psycho 😳

Anonymkode: d3d20...98d

vil du dele litt? jeg synes alt er tungt😏føler jeg blir «tvunget» til å gi omsorg. prøver å holde avstand. men dette forsurer livet ganske mye😌lange chatter, tlf, konstant mas.

og hele tiden offer mentalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...