Gjest Guest Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Hvor og hvordan utdanner man seg egentlig til å bli ortoptist? Finner det ingen steder
jolie Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 Jeg regner med det er ortoped du mener, og det er vel en spesialisering av enten tannlege- eller legestudiet. Mao må du gjennom det grunnleggende før du etterhvert velger det du helst vil og spesialiserer deg på det.
Gjest Guest Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Nei, jeg mener ortoptist. Det er en person som hjelper folk som f.eks skjeler eller har ujevnheter i øynene og har spesialisert seg innenfor dette...(Ikke optiker...)
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 Etter ca 30 sek på google fant jeg dette. www.ortoptist.no
14062003 Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 De ortoptistene jeg har vært hos, har vært utdannet i Danmark?! Eller kanskje bare legene har sagt det, fordi h*n har trodd det når h*n har henvist meg dit? Ja, jeg skjeler - og har prismebriller for det. Nei, det er ikke noe alternativ med linser for "sånne som oss".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå