AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Vurderer skikkelig å skaffe meg vektdyne da jeg sover dårlig og har en god del angst og utrygghet i kroppen. Men alle dynene har rare mål. 200 x 150? Alle trekk jeg noen gang har hatt har 200 x 140. Skulle nesten tro de gjorde dette med vilje for å kunne selge sitt eget trekk Men jeg lurer på hvordan dere har gjort dette. Og om dere bruker vektdyna ene og alene, eller på toppen av vanlig dyne? Noen som har gode erfaringer? (postet denne i helse-forumet også, følte den passet begge steder) Anonymkode: e701b...56c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Tenker at den passer inn i «vanlig» dynetrekk. Ville i alle fall prøvd først Hvis jeg skulle brukt to dyner, så hadde jeg hatt vektdyna nederst og vanlig oppå, men har ingen erfaring... Anonymkode: f8ad2...4f6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Motsatt, vanlig dyne eller bare dynetrekk først, veltdyne på topp. Vektdyne som vi har, er laget av ganske tett stoff, men den kan jo ikke vaskes! Det er ikke noe man puter i vaskemaskin.. Tror det finnes vektdyner som kan vaskes, men det blir uansett mass, fordi da nå man tømme 20 individuelle lommer. Også er det dyne ikke mykt og varmt, slik som dundyne. Samboeren min kjøpte det på nett og det koster 2,5 tusen. Men tror Clas Ohlsen begynte å selge de i ettertid, og der er de billigere. Forøvrig, hjalp ikke på søvn verken på meg eller samboeren, og vi sluttet å bruke det etter kort tid. Så sånn sett, var det ikke verdt investering. Anonymkode: 6b7cc...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå