AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Del Skrevet 24. august 2020 Vurderer skikkelig å skaffe meg vektdyne da jeg sover dårlig og har en god del angst og utrygghet i kroppen. Men alle dynene har rare mål. 200 x 150? Alle trekk jeg noen gang har hatt har 200 x 140. Skulle nesten tro de gjorde dette med vilje for å kunne selge sitt eget trekk Men jeg lurer på hvordan dere har gjort dette. Og om dere bruker vektdyna ene og alene, eller på toppen av vanlig dyne? Noen som har gode erfaringer? Anonymkode: 6f5ed...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 24. august 2020 #2 Del Skrevet 24. august 2020 Kom på at jeg fikk reklame fra KID her om dagen, deres vektdyner er visst 140x220 som er et vanlig mål (men ekstra lengde). https://www.kid.no/soverom/inspirasjon/vektdyne/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Del Skrevet 24. august 2020 Den jeg har, er 140 bred - men jeg vurderer faktisk å kjøpe spesialtrekk, for 9 kilo sandsekk er ikke like samarbeidsvillig som en Høie-dyne 😅 Anonymkode: c0944...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Del Skrevet 24. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den jeg har, er 140 bred - men jeg vurderer faktisk å kjøpe spesialtrekk, for 9 kilo sandsekk er ikke like samarbeidsvillig som en Høie-dyne 😅 Anonymkode: c0944...820 Kan tenke at det er litt kinkig å skifte sengetrekk, ja... Hvor kjøpte du den? Og får du noe positivt ut av den? Anonymkode: 6f5ed...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Del Skrevet 24. august 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan tenke at det er litt kinkig å skifte sengetrekk, ja... Hvor kjøpte du den? Og får du noe positivt ut av den? Anonymkode: 6f5ed...3ec Jeg kjøpte min på Enklere liv. Den hjelper meg å finne roen, jeg sovner på et blunk nå. Jeg har Asperger, og jeg hadde tenkt på å kjøpe en i mange år - jeg ble mer og mer frustrert av hvor "fnugglette" dyner "skal" være, jeg savnet noe tungt over meg, som et gammeldags vatteppe, minst, og jeg telte dagene til jeg kunne ligge under blyteppet hos tannlegen (neida). Uansett, jeg tror ikke det er noen "mirakelkur mot angst", men hvis du er urolig av lignende grunner, så er det verdt risikoen (det er jo ganske dyrt og jeg tror ikke man får returnert den). Anonymkode: c0944...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå