Gå til innhold

Vektdyne og trekk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer skikkelig å skaffe meg vektdyne da jeg sover dårlig og har en god del angst og utrygghet i kroppen. Men alle dynene har rare mål. 

200 x 150?

Alle trekk jeg noen gang har hatt har 200 x 140. Skulle nesten tro de gjorde dette med vilje for å kunne selge sitt eget trekk :) Men jeg lurer på hvordan dere har gjort dette. Og om dere bruker vektdyna ene og alene, eller på toppen av vanlig dyne? Noen som har gode erfaringer?

Anonymkode: 6f5ed...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den jeg har, er 140 bred - men jeg vurderer faktisk å kjøpe spesialtrekk, for 9 kilo sandsekk er ikke like samarbeidsvillig som en Høie-dyne 😅

Anonymkode: c0944...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den jeg har, er 140 bred - men jeg vurderer faktisk å kjøpe spesialtrekk, for 9 kilo sandsekk er ikke like samarbeidsvillig som en Høie-dyne 😅

Kan tenke at det er litt kinkig å skifte sengetrekk, ja... Hvor kjøpte du den? Og får du noe positivt ut av den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan tenke at det er litt kinkig å skifte sengetrekk, ja... Hvor kjøpte du den? Og får du noe positivt ut av den? :)

Jeg kjøpte min på Enklere liv. Den hjelper meg å finne roen, jeg sovner på et blunk nå. Jeg har Asperger, og jeg hadde tenkt på å kjøpe en i mange år - jeg ble mer og mer frustrert av hvor "fnugglette" dyner "skal" være, jeg savnet noe tungt over meg, som et gammeldags vatteppe, minst, og jeg telte dagene til jeg kunne ligge under blyteppet hos tannlegen (neida). Uansett, jeg tror ikke det er noen "mirakelkur mot angst", men hvis du er urolig av lignende grunner, så er det verdt risikoen (det er jo ganske dyrt og jeg tror ikke man får returnert den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...