Gå til innhold

Dere som gikk opp mye i vekt i svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som gikk opp mye i vekt i svangerskapet (15 kg++) hvor lang tid tok det før dere nådde utgangspunktet? Gikk dere ned av dere selv eller måtte dere jobbe for det? Når gikk vekten mest opp i svangerskapet? :)

Anonymkode: 2d081...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La på meg 30 kg. Gikk ned alt i løpet av 8 uker. Gikk ned ytterligere det følgende året. 

Hos meg raste det bare av. Men jeg er ikke flink til å spise nok mat i utgangspunktet. 

Anonymkode: 8b019...6c5

• Liker 1
Skrevet

La på meg 26, de hang godt igjen, fortatt 10 igjen, det gikk så fort, hadde ikke kontroll

Anonymkode: a30bf...1ff

• Liker 1
Skrevet

Jeg la på meg mellom 25-30 kg i begge mine svangerskap. Veldig mye vann på slutten! 

Tilbake til normalvekt 6-8 uker etter fødsel. Gikk trilletur hver dag, men gjorde ikke noe uttover det for å gå ned i vekt. Ammingen gjorde også sitt. 

Anonymkode: 07a6e...dc0

• Liker 2
Skrevet

Gikk opp over 20 kg. Gikk ned 10 kg innen jeg kom hjem fra sykehuset, 5 kg til forsvant i løpet av første måneden. Innen 3 måneder var det bare 1-3 kg igjen og det er de eneste jeg måtte anstrenge meg for å bli kvitt. 

Ville ned 5 kg i tillegg og de satt godt helt til jeg sluttet å fullamme og matlysten ble mer normal.

Anonymkode: ec4c1...8db

• Liker 1
Skrevet

Gikk opp 17 kg, og etter ett halvt år var jeg omentrent tilbake på startvekt. Men det "rant" på ingen måte av, måtte spise sunt, redusere sukkerinntaket og gikk lange turer hver dag 😅 

Skrevet

Gikk opp 30kg første gang. De forsvant av seg selv iløpet av 10mnd. Da var jeg i 20årene. Siste graviditet i 30årene la jeg på meg 33kg, 10kg igjen 7mnd etterpå. De må jeg nok jobbe for å bli kvitt 😞

Skrevet

Gikk opp 25 og 30 kg. Var tilbake på normalvekta 2 mnd etter fødsel med første og 4 mnd med andre. Har ikke jobbet for det, heller motsatt, måtte jobbe med å spise ekstra så jeg ikke gikk ned for mye. 

Anonymkode: 2c932...44b

Skrevet

I første svangerskap la jeg på meg 20 kg, og 2 uker etter fødsel veide jeg 21 kg mindre, og kunne bruke mine gamle jeans. I andre svangerskap så la jeg på meg 35 kg. Tok meg 9 mnd og komme tilbake til normalvekt. Jeg har lagt på meg mest i midten av svangerskapene. 

Anonymkode: 7f13b...b8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...