Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

La merke til at håret mitt er mørkere enn etterveksta, og jeg trodde jeg hadde fått det likt men ser et lite skille som irriterer litt.

Så lurte på om hvis jeg skal ha noen nyanser lysere, jeg er mørkeblond, og håret jeg har nå er brunt, om jeg bør bleike først eller om jeg bare kan farge det rett på? Skal jo ikke bli platinablond eller blond en plass, og har ikke sort hår nå heller, så lurte bare på om bleiking er i det hele tatt nødvendig.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Da jeg farget mitt blekede hår fikk jeg grønt hår... anbefales ikke. Ville heller ha gitt håret en ny omgang med hårfarge tror jeg, en som var noen nyanser lysere. Men med permanent hårfarge vil du få skille på etterveksten uansett, så kanskje nivå 2- farging som varer noen måneder er bedre?

Skrevet

kanskje du burde prøve en glansvask el for å jevne ut overgangen? tror ikke det går å lysfarge allerede farget hår...

jeg må bruke avfarging og farge etterpå for å få lysere hår hvis det er farget mørkt, og det sliter ganske mye på håret. (og mitt har aldri blitt grønt el...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...