AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Har ei frøken på 10 uker og 14 dager. Hun har stort sett vært skikkelig blid og fornøyd, og veldig enkel å lese. Men den siste uka, særlig de siste dagene, har vært veldig vanskelige. På lekematta lå hun blid og fornøyd for en uke siden, nå ligger hun der, spreller intenst med store øyne og åpen munn. Klarer ikke å skjønne om hun bare blir ekstremt gira eller om hun vil opp. I babynestet gjør hun det samme, og stellebord. Jeg prøver å synge, snakke, leke - noen smil, men stort sett samme reaksjon da. Når far er hjemme og gjør det samme, er hun roligere og gir mange smil. Nesten latter. Jeg føler meg så mislykket. De eneste gangene hun er rolig på dagtid er om jeg bærer henne rundt. Og når hun får mat. Hva gjør jeg feil? Jeg er på gråten hver dag, for jeg føler jeg gjør alt feil. Anonymkode: a860f...ed0
Regnbuefisk Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Huff jeg skjønner deg godt. Det er ikke noen god følelse når hverdagen med baby ikke "funker" lenger. Men du må bare prøve å venne deg til at babyen forandrer seg. Og det kan skje veldig fort, og både til det bedre og til det verre. Jeg hadde mine aller tyngste dager i permisjonen når jeg prøvde å få baby til å følge mine planer eller rutiner (som kanskje hadde fungert strålende dagen før), selv om det helt tydelig ikke passet lenger. Alt blir lettere hvis du klarer å tilpasse deg barnets endringer. Og når det kommer en dårlig periode, så husk at den plutselig går over like brått som den kom
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Høres ut som en utviklingsfase, helt normalt ved 12 uker😊🌸 https://www.babyverden.no/Baby/Oppdragelse/Dette-er-babyens-10-vanskeligste-perioder/ Anonymkode: aa123...1e9
Pås Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 10 uker og 14 dager? Kalles ikke det 12 uker? 🤔 Beklager avsporing, måtte bare... 😅 6
Kenelz Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 14 minutter siden, Pås said: 10 uker og 14 dager? Kalles ikke det 12 uker? 🤔 Beklager avsporing, måtte bare... 😅 Litt som folk sier 24 måneder når det er 2 år 😅
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, Kenelz skrev: Litt som folk sier 24 måneder når det er 2 år 😅 Nei, det blir ikke det samme. Isåfall hadde det blitt 23 måneder og 4 uker. Anonymkode: 6432e...57d 1
Kenelz Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Nei, det blir ikke det samme. Isåfall hadde det blitt 23 måneder og 4 uker. Anonymkode: 6432e...57d «Litt som folk sier» Skrev ikke at det er helt det samme, men håpet på at du skjønte det er en rar måte på å fortelle alderen.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #8 Skrevet 24. august 2020 Kjære deg, det er helt normalt. Når du endelig har fått dreisen på babyen og du føler deg som en supermamma forandrer alt seg og du føler deg så mislykka. Jeg trodde lenge at hun ikke likte meg. Nå er min 10 mnd og viser meg hver dag at hun er glad for å se meg. Det vil din gjøre også! men de første 6 mnd var en Berg og dalbane. Kjenner så igjen det du skriver. Det høres ut som du gjør det beste for babyen din, du prater, synger og bærer henne. Fortsett med den gode jobben du gjør! ❤️ Anonymkode: 19fd9...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå