angie Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har hatt seboreisk eksem i 8-9 år nå, vel og merke i hodebunnen. Og jeg har slitt med å bli kvitt det, absolutt ingenting har fungert på meg Så nevnte moren min at jeg burde prøve aloe vera. Jeg tenkte egentlig ikke noe særlig over det, før eksemen en dag, sånn helt pluselig, var kommet utenfor hårfestet. Jeg begynte å få litt panikk, jeg ville ikke ha det der i ansiktet! Og da kom jeg på hva moren min hadde sagt. Jeg smurte på litt aloe vera, og etter 3 dager var det borte vekk! Så nå har jeg begynt å smøre halve hodbunnen inn med det hver kveld før jeg legger meg. Og det virker Ville bare nevne det sånn i tilfelle flere sliter med det samme problemet
Gjest Daniella_ Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 Hvordan får du til det? Å smøre inn hodebunnen... Sliter selv med seboreisk eksem, men lurer litt på hvordan du klarer å smøre deg inne i mellom alle hårene og sånt?
angie Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2005 Jeg drar på en måte håret til side. får jo en del aloe vera i håret da Men jeg vasker håret dagen etterpå. Prøv det du også. Og så håper jeg det fungerer på deg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå