Hunmedham Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Av og til spør noen på forumet om flerkanter og partnerbytte. Jeg mener man må tenke seg veldig mye om før man faller for fristelsen til eksperimentere med dette. Da jeg og mannen min var midt i 20-årene møtte vi et annet par og hadde firkant. Det var litt kaotisk, litt gøy, ganske spennende og gikk temmelig bra. I hvert fall så bra at vi ønsket "mer" og gjorde en vri: Partnerbytte, en natt med den andre, dvs. uten at vi var i samme rom eller leilighet. Tabbe! Mannen jeg overnattet hos, var kjempekjekk, sjarmerende, velutstyrt - og han matchet meg fantastisk bra i senga. Jeg hadde aldri kjent så god sex. Det var nytt, spennende, annerledes og rått. Jeg hadde aldri hatt slike orgasmer. Vi knullet som kaniner hele den natten, vi gjorde ting som var nytt for meg og jeg hadde stjerner i øynene da det var over. Hverdagen ble bokstavelig talt et antiklimaks. Mannen min og jeg måtte bruke uker og måneder på å oppdage hverandre igjen. Jeg måtte gå gjennom faser der jeg gradvis lærte meg å sette pris på sexen vår igjen, og gradvis kom vi i takt igjen. Senere gjorde vi mye, men da som modnere mennesker og med et helt annet seksuelt fundament i bunnen. 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Her kan jeg bare supplere med mine/våre tabber. Jeg har også blitt hekta på den andre mannen når vi praktiserte partnerbytte i en periode. Ikke fordi sexen var himmelsk bra, men tro det eller ei fordi vi hadde det veldig morsomt og hyggelig sammen mellom slagene. Jeg ble nok litt småforelsket... I trekant med en annen dame har vi opplevd at hun ikke ville ha sex med han likevel underveis. Det var ikke tenkt godt nok gjennom fra hennes side og vi hadde ikke blitt godt nok kjent før vi satte i gang. Det skal sies at vi har hatt vellykket MFF både før og etter. I trekant med en annen mann har vi møtt én som ikke respekterte grenser og våre fantasier. Han var veldig på cuckold-wiben selvom vi hadde gjort det klart at det ikke var vår fantasi og intensjon. Han var også hardhendt til det punktet at jeg måtte avbryte og skrike til han hva faen han drev med. Dette til tross for lange samtaler i forkant og god kjemi helt til han ble for revet med. Også her må jeg legge til at vi hadde hatt vellykkede MMF før han, men etter han har vi aldri hatt det. Jeg ble skremt av den episoden. Anonymkode: c577e...194 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Jeg kan også supplere. Har skrevet om det tidligere. Vi har en student som leier hos oss. Vi forsto fort at han spilte på samme lag som oss, og det ble en icebreaker. Vi hadde han en del på besøk uten noen som helst intensjoner om det som til slutt hendte. Vi hadde aldri hatt trekant tidligere og lærte på den harde måten hvor viktig det er å avklare ting på forhånd. For han fikk jo følelser såklart, og partneren min satte ned foten og sa at det ikke var så lurt å fortsette. Det klikket for han da. Han ble sint og veldig lei seg, og mente at vi hadde brukt han og nå bare kastet han ut som søppel. Vi følte jo litt på det samme selv,eller hvert fall at vi ikke bare kunne snu ryggen til de følelsene han hadde fått. Vi hadde gjort noe dumt på en dum måte, så vi klarte ikke avvise han helt og han var stort sett hos oss hele tiden. Jeg følte at han prøvde å presse oss til å fortsette med stadige guilt trips og forsøk fra hans side. Jeg har måttet si i fra til han ordentlig flere ganger at det ikke er greit som han holder på. Det ble helt sjukt til slutt. Det hele var som tatt ut av en thriller hvor han som er så søt og snill i starten ender opp som en psyko jævel. Han bor her fremdeles og er hos oss ofte uten at det har blitt noe mer seksuelt. Sykeste personen jeg har møtt noen gang. Anonymkode: d78d4...443 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 Tror man skal være veldig sikre på seg selv og på forholdet før man gjør noe sånt «privat». Om man f.eks oppsøker en swingersklubb så blir det litt annerledes for da er det noe som skjer der og når man drar så legger man det bak seg liksom. Tror også at jo yngre man er jo større problemer kan oppstå innad i forholdet. Jeg og min mann har vært sammen siden vi var 25 og er nå i 40-åra. Vi vet at vi ønsker å leve sammen. Vi har god sex, elsker hverandre og vi kommuniserer mye. Vi er rett og slett veldig trygge på hverandre og vet godt hvor hverandres grenser går. Jeg, kvinnen i forholdet, har ei dame på si. Som han vet om selvfølgelig. Han unner meg det og det gjør også våres sexliv mye bedre. Sex med noen av det motsatte kjønn skjer kun på swingerstreff. Og da har vi regler for hverandre. F.eks ingen kyssing og ingen blowjobs. Ellers kan vi ha sex med folk av samme kjønn og det motsatte kjønn der om vi vil. Dette skjer jo ikke så ofte, kanskje 2-3 ggr pr år. Og av de par gangene i året så kan det også hende at vi ikke har sex med noen, eller bare har sex med hverandre. Noen ganger har vi sex hver for oss, eller at vi «deler på en annen». Det som skjer i en swingersklubb blir der. Det eneste vi tar med oss hjem er en oppfriskning i vårt eget sexliv. Anonymkode: c6dd0...a45 1
Hr. Aktiv Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, Hunmedham skrev: Av og til spør noen på forumet om flerkanter og partnerbytte. Jeg mener man må tenke seg veldig mye om før man faller for fristelsen til eksperimentere med dette. Da jeg og mannen min var midt i 20-årene møtte vi et annet par og hadde firkant. Det var litt kaotisk, litt gøy, ganske spennende og gikk temmelig bra. I hvert fall så bra at vi ønsket "mer" og gjorde en vri: Partnerbytte, en natt med den andre, dvs. uten at vi var i samme rom eller leilighet. Tabbe! Mannen jeg overnattet hos, var kjempekjekk, sjarmerende, velutstyrt - og han matchet meg fantastisk bra i senga. Jeg hadde aldri kjent så god sex. Det var nytt, spennende, annerledes og rått. Jeg hadde aldri hatt slike orgasmer. Vi knullet som kaniner hele den natten, vi gjorde ting som var nytt for meg og jeg hadde stjerner i øynene da det var over. Hverdagen ble bokstavelig talt et antiklimaks. Mannen min og jeg måtte bruke uker og måneder på å oppdage hverandre igjen. Jeg måtte gå gjennom faser der jeg gradvis lærte meg å sette pris på sexen vår igjen, og gradvis kom vi i takt igjen. Senere gjorde vi mye, men da som modnere mennesker og med et helt annet seksuelt fundament i bunnen. Første tanken min her er at dere må være veldig trygge på hverandre for å i det heletatt bli med på slike ting. Så kan man ikke være noe sjalu. Jeg vet det er noen som fikser dette veldig bra, men tror mørketallene er større er jeg redd. 1
Hunmedham Skrevet 24. august 2020 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2020 Som det ble sagt over, er det mindre vanskelig på swingersklubb. Mer upersonlig, noe som er knyttet til det man gjorde sammen, nesten som en slags fritidsaktivitet. Man blir ikke kjent og utveksler ikke kontaktinfo. Det vi gjorde feil var at vi byttet partner for å tilbringe en natt med den andre i en annen leilighet. Ikke bare i ulike rom, slik at vi kunne være sammen igjen alene etterpå. Vi møttes ikke før neste formiddag. Det ble intimt med en annen, lenge. I tillegg var vi unge, med litt for liten erfaring på dette området. Hans erfaring var "grei nok", men var himmelsk. Han tenkte på meg underveis og skulle gjerne hatt meg hos seg om morgenen. Jeg tenkte ikke på noe annet enn bare mer og enda mer sex med denne fantastiske fyren som jeg hadde falt pladask for. Det jeg er imponert over, er at vi reparerte det, fant ut av det sammen, og har hatt mane, mange flotte år sammen etterpå. Men vi har aldri drevet partnerbytte på den måten igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 3 timer siden, Hunmedham skrev: Av og til spør noen på forumet om flerkanter og partnerbytte. Jeg mener man må tenke seg veldig mye om før man faller for fristelsen til eksperimentere med dette. Takk! Jeg er den som har skrevet tråden til menn som drømmer om at kona skal knulle andre menn. Jeg har ikke personlig erfaring med partnerbytte eller flerkant, men jeg har lest så pass mye - nedslående, særlig for kvinnenes del - om temaet cuckolding, i flere år, at jeg mener jeg har noe å komme med. Det at kona skal knulle andre, er svært vanlig fantasi blant mange menn. Mange er villig til å gå langt i å manipulere kona til å gjøre det. Og blant menn som opplever dette er det en del som er fornøyd. Men ikke ett eneste sted har jeg lest at dette gagner kvinnene. Har selv gått over mer og mer til å tenke at skal man utvikle et godt seksuelt forhold, over tid, særlig et forhold hvor kvinner er del av forholdet, så bør man gå for å utvikle det monogame forholdet. Homofile menn tør jeg ikke si det samme om, ser ut for at mange av de klarer slike ting. Anonymkode: 153ff...c33
Hunmedham Skrevet 24. august 2020 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2020 Min opplevelse handlet om at jeg likte det for godt. Jeg oppdaget bedre sex enn jeg hadde hjemme. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #9 Skrevet 24. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk! Jeg er den som har skrevet tråden til menn som drømmer om at kona skal knulle andre menn. Jeg har ikke personlig erfaring med partnerbytte eller flerkant, men jeg har lest så pass mye - nedslående, særlig for kvinnenes del - om temaet cuckolding, i flere år, at jeg mener jeg har noe å komme med. Det at kona skal knulle andre, er svært vanlig fantasi blant mange menn. Mange er villig til å gå langt i å manipulere kona til å gjøre det. Og blant menn som opplever dette er det en del som er fornøyd. Men ikke ett eneste sted har jeg lest at dette gagner kvinnene. Har selv gått over mer og mer til å tenke at skal man utvikle et godt seksuelt forhold, over tid, særlig et forhold hvor kvinner er del av forholdet, så bør man gå for å utvikle det monogame forholdet. Homofile menn tør jeg ikke si det samme om, ser ut for at mange av de klarer slike ting. Anonymkode: 153ff...c33 Vi har eksperimentert mye med andre, som du sikkert skjønner av posten min over, og det har blitt klarere og klarere for meg at det har vært på mannens premisser, som du sier. Når det skjer på hans - eller bare den enes - premisser så blir også fallgruvene større, tenker jeg. Som i vårt forsøk på partnerbytte, der tror jeg forelskelsen min i den andre mannen i stor grad skyldtes at jeg følte at mannen min ikke ville ha meg nok siden det var greit for han å la meg være med han andre mens han selv var med en annen. At mye av vår tidlige eksperimentering var på hans premisser har jeg også gjort klart for han og han har blitt mye mer lydhør overfor mine behov og fantasier. Det betyr imidlertid ikke full stopp på å inkludere andre, men at det i større grad er noe vi er fullt og helt sammen om, at vi er dønn gjennomsiktige på hva vi vil ha ut av situasjonen og hjelper hverandre med å realisere det. Anonymkode: c577e...194 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #10 Skrevet 24. august 2020 Ja slikt kan gå galt. Jeg hadde trekant med et par der hun begynte å gråte. Tydelig at dette var noe han ønsket, ikke hun, egentlig. Ikke kjekt! Jeg hadde trekant med en eks som ikke klarte å ha oppmerksomhet på begge kvinner samtidig. Ble eneste jeg hadde med ham, for klarer man ikke å ha oppmerksomhet på sin partner hele tiden, selv om annen kvinne der, er det egentlig ikke å gjøre det sammen. Hadde trekant med eks og hans kamerat, etter han jeg var sammen med sitt ønske. Dobbelt opp med jobb for meg som kvinne, ikke kjekk dobbelt opp med oppmerksomhet, og han ble sjalu. Fiasko, og mmk har aldri fristet igjen. Det sagt har jeg hatt mange kkm med nåværende mann, og det har vært akkurat som det skal være. Han glemmer aldri meg, og det var noe kjekt og spennende vi delte. Partnerbytte vet jeg ingenting om. Ikke aktuelt for meg eller oss. Anonymkode: 1a533...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #11 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, Hunmedham skrev: Min opplevelse handlet om at jeg likte det for godt. Jeg oppdaget bedre sex enn jeg hadde hjemme. Jeg forstod det. Men det er også en av mange ulike fallgruver ved cuckolding. Anonymkode: 153ff...c33
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #12 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har eksperimentert mye med andre, som du sikkert skjønner av posten min over, og det har blitt klarere og klarere for meg at det har vært på mannens premisser, som du sier. Når det skjer på hans - eller bare den enes - premisser så blir også fallgruvene større, tenker jeg. Som i vårt forsøk på partnerbytte, der tror jeg forelskelsen min i den andre mannen i stor grad skyldtes at jeg følte at mannen min ikke ville ha meg nok siden det var greit for han å la meg være med han andre mens han selv var med en annen. Anonymkode: c577e...194 Akkurat! Jeg tror det er denne (underbevisste) følelsen av å ikke være elsket, ikke være spesiell for partner, som gjør at mange er ekstra sårbar overfor forelskelse i andre. Hadde man selv ivret etter sex med andre, tror jeg man (underbevisst) ville ha avverget slike forelskelser, fordi man (underbevisst) føler seg egoistisk allerede. Anonymkode: 153ff...c33 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #13 Skrevet 25. august 2020 Utrolig interessant å lese. Takk alle som deler erfaring. Jeg tror aldri det vil bli aktuelt for meg og min partner (men hvem vet om 10 år når sexlivet kanskje trenger en piff?). Tror jeg ville slitt veldig med sjalusi tror jeg. Men jeg tenner litt på tanken av at andre sjekker han opp eller prøver seg. Men jeg tror ikke han kunne vært typen til å ha trekant eller noe swingers😅 Han er nok litt for A4 til det. Og det er muligens jeg også. 🙈 Men jeg elsker å lese om andres erfaringer og tenke «kanskje det blir oss om 10-15 år». Anonymkode: 53cd3...d2e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #14 Skrevet 25. august 2020 18 timer siden, Hunmedham skrev: Av og til spør noen på forumet om flerkanter og partnerbytte. Jeg mener man må tenke seg veldig mye om før man faller for fristelsen til eksperimentere med dette. Da jeg og mannen min var midt i 20-årene møtte vi et annet par og hadde firkant. Det var litt kaotisk, litt gøy, ganske spennende og gikk temmelig bra. I hvert fall så bra at vi ønsket "mer" og gjorde en vri: Partnerbytte, en natt med den andre, dvs. uten at vi var i samme rom eller leilighet. Tabbe! Mannen jeg overnattet hos, var kjempekjekk, sjarmerende, velutstyrt - og han matchet meg fantastisk bra i senga. Jeg hadde aldri kjent så god sex. Det var nytt, spennende, annerledes og rått. Jeg hadde aldri hatt slike orgasmer. Vi knullet som kaniner hele den natten, vi gjorde ting som var nytt for meg og jeg hadde stjerner i øynene da det var over. Hverdagen ble bokstavelig talt et antiklimaks. Mannen min og jeg måtte bruke uker og måneder på å oppdage hverandre igjen. Jeg måtte gå gjennom faser der jeg gradvis lærte meg å sette pris på sexen vår igjen, og gradvis kom vi i takt igjen. Senere gjorde vi mye, men da som modnere mennesker og med et helt annet seksuelt fundament i bunnen. Takk for at du deler og advarer. Jeg anser ikke dette som en tabbe for din del, men for forholdet du er i. Du hadde jo himmelstormende god sex og det tror jeg ikke du ville vært foruten. Regner med du fortalte partneren din om hvordan du opplevde dette og det var sikkert en skikkelig nedtur for han å bli plassert på "B-laget". Heldigvis for dere at denne andre mannen allerede var i et etablert forhold og at dette kun var eksperimentering. Tror utfallet hadde blitt noe helt annet dersom han var singel og fikk følelser for deg i tillegg. Dette er en av de store farene ved "cuckolding", partnerbytte eller trekant. En skikkelig vekker for oss som fantaserer om dette 😧. Uansett veldig fint at dere fikk reparert forholdet igjen selv om dette tok tid. Jeg er svært lite sjalu, men spørs om ikke forholdet hadde fått seg en alvorlig knekk om jeg/vi hadde opplevd det samme som dere. Sex hadde nok aldri blitt det samme igjen. Anonymkode: 8f978...558
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #15 Skrevet 25. august 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange er villig til å gå langt i å manipulere kona til å gjøre det. I alt du skriver skinner det gjennom at du tror det kun handler om et lowlife par hvor han er en hustyrann som manipulerer en hjelpeløs kvinne til å gjøre noe hun selv ikke ønsker. Aldri klarer du å tenke deg at det handler om et likeverdig par som diskuterer seg fram til nye horisonter og havner på slike varianter, sammen. Tror du sliter med et forutinntatt syn på menn generelt, dårlige erfaringer selv? Nok om det, jeg er enig med deg i at det aller sikreste og beste valget er å holde seg innenfor de monogame grensene. Sex handler om mye mer enn bare kjønnsorganer. Men tankene må får være frie. Anonymkode: 1090e...d99 1
gladogvanlig Skrevet 25. august 2020 #16 Skrevet 25. august 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan også supplere. Har skrevet om det tidligere. Vi har en student som leier hos oss. Vi forsto fort at han spilte på samme lag som oss, og det ble en icebreaker. Vi hadde han en del på besøk uten noen som helst intensjoner om det som til slutt hendte. Vi hadde aldri hatt trekant tidligere og lærte på den harde måten hvor viktig det er å avklare ting på forhånd. For han fikk jo følelser såklart, og partneren min satte ned foten og sa at det ikke var så lurt å fortsette. Det klikket for han da. Han ble sint og veldig lei seg, og mente at vi hadde brukt han og nå bare kastet han ut som søppel. Vi følte jo litt på det samme selv,eller hvert fall at vi ikke bare kunne snu ryggen til de følelsene han hadde fått. Vi hadde gjort noe dumt på en dum måte, så vi klarte ikke avvise han helt og han var stort sett hos oss hele tiden. Jeg følte at han prøvde å presse oss til å fortsette med stadige guilt trips og forsøk fra hans side. Jeg har måttet si i fra til han ordentlig flere ganger at det ikke er greit som han holder på. Det ble helt sjukt til slutt. Det hele var som tatt ut av en thriller hvor han som er så søt og snill i starten ender opp som en psyko jævel. Han bor her fremdeles og er hos oss ofte uten at det har blitt noe mer seksuelt. Sykeste personen jeg har møtt noen gang. Anonymkode: d78d4...443 Er dere et homofilt par?
gladogvanlig Skrevet 25. august 2020 #17 Skrevet 25. august 2020 22 timer siden, Hunmedham skrev: Av og til spør noen på forumet om flerkanter og partnerbytte. Jeg mener man må tenke seg veldig mye om før man faller for fristelsen til eksperimentere med dette. Da jeg og mannen min var midt i 20-årene møtte vi et annet par og hadde firkant. Det var litt kaotisk, litt gøy, ganske spennende og gikk temmelig bra. I hvert fall så bra at vi ønsket "mer" og gjorde en vri: Partnerbytte, en natt med den andre, dvs. uten at vi var i samme rom eller leilighet. Tabbe! Mannen jeg overnattet hos, var kjempekjekk, sjarmerende, velutstyrt - og han matchet meg fantastisk bra i senga. Jeg hadde aldri kjent så god sex. Det var nytt, spennende, annerledes og rått. Jeg hadde aldri hatt slike orgasmer. Vi knullet som kaniner hele den natten, vi gjorde ting som var nytt for meg og jeg hadde stjerner i øynene da det var over. Hverdagen ble bokstavelig talt et antiklimaks. Mannen min og jeg måtte bruke uker og måneder på å oppdage hverandre igjen. Jeg måtte gå gjennom faser der jeg gradvis lærte meg å sette pris på sexen vår igjen, og gradvis kom vi i takt igjen. Senere gjorde vi mye, men da som modnere mennesker og med et helt annet seksuelt fundament i bunnen. Swingersklubb er løsningen - no strings attached, og de fleste er allerede på samme "planet".
gladogvanlig Skrevet 25. august 2020 #18 Skrevet 25. august 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror man skal være veldig sikre på seg selv og på forholdet før man gjør noe sånt «privat». Om man f.eks oppsøker en swingersklubb så blir det litt annerledes for da er det noe som skjer der og når man drar så legger man det bak seg liksom. Tror også at jo yngre man er jo større problemer kan oppstå innad i forholdet. Jeg og min mann har vært sammen siden vi var 25 og er nå i 40-åra. Vi vet at vi ønsker å leve sammen. Vi har god sex, elsker hverandre og vi kommuniserer mye. Vi er rett og slett veldig trygge på hverandre og vet godt hvor hverandres grenser går. Jeg, kvinnen i forholdet, har ei dame på si. Som han vet om selvfølgelig. Han unner meg det og det gjør også våres sexliv mye bedre. Sex med noen av det motsatte kjønn skjer kun på swingerstreff. Og da har vi regler for hverandre. F.eks ingen kyssing og ingen blowjobs. Ellers kan vi ha sex med folk av samme kjønn og det motsatte kjønn der om vi vil. Dette skjer jo ikke så ofte, kanskje 2-3 ggr pr år. Og av de par gangene i året så kan det også hende at vi ikke har sex med noen, eller bare har sex med hverandre. Noen ganger har vi sex hver for oss, eller at vi «deler på en annen». Det som skjer i en swingersklubb blir der. Det eneste vi tar med oss hjem er en oppfriskning i vårt eget sexliv. Anonymkode: c6dd0...a45 Ingen BJ? Det var litt rart. 1
gladogvanlig Skrevet 25. august 2020 #19 Skrevet 25. august 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Jeg er den som har skrevet tråden til menn som drømmer om at kona skal knulle andre menn. Jeg har ikke personlig erfaring med partnerbytte eller flerkant, men jeg har lest så pass mye - nedslående, særlig for kvinnenes del - om temaet cuckolding, i flere år, at jeg mener jeg har noe å komme med. Det at kona skal knulle andre, er svært vanlig fantasi blant mange menn. Mange er villig til å gå langt i å manipulere kona til å gjøre det. Og blant menn som opplever dette er det en del som er fornøyd. Men ikke ett eneste sted har jeg lest at dette gagner kvinnene. Har selv gått over mer og mer til å tenke at skal man utvikle et godt seksuelt forhold, over tid, særlig et forhold hvor kvinner er del av forholdet, så bør man gå for å utvikle det monogame forholdet. Homofile menn tør jeg ikke si det samme om, ser ut for at mange av de klarer slike ting. Anonymkode: 153ff...c33 Kanskje fordi det er så selvsagt at det gagner kvinnen å knulle flere kuker?
gladogvanlig Skrevet 25. august 2020 #20 Skrevet 25. august 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja slikt kan gå galt. Jeg hadde trekant med et par der hun begynte å gråte. Tydelig at dette var noe han ønsket, ikke hun, egentlig. Ikke kjekt! Jeg hadde trekant med en eks som ikke klarte å ha oppmerksomhet på begge kvinner samtidig. Ble eneste jeg hadde med ham, for klarer man ikke å ha oppmerksomhet på sin partner hele tiden, selv om annen kvinne der, er det egentlig ikke å gjøre det sammen. Hadde trekant med eks og hans kamerat, etter han jeg var sammen med sitt ønske. Dobbelt opp med jobb for meg som kvinne, ikke kjekk dobbelt opp med oppmerksomhet, og han ble sjalu. Fiasko, og mmk har aldri fristet igjen. Det sagt har jeg hatt mange kkm med nåværende mann, og det har vært akkurat som det skal være. Han glemmer aldri meg, og det var noe kjekt og spennende vi delte. Partnerbytte vet jeg ingenting om. Ikke aktuelt for meg eller oss. Anonymkode: 1a533...cf4 Du er kul! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå