AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Er kvinne selv og kunne aldri tenkt meg det. Synes det vitner om lav selvfølelse og lite selvrespekt. Man vil ikke vente for å se om mannen er seriøs, noe som gir ham mer respekt for kvinnen. Det er ødeleggende for å skape livsvarige bånd. Og det ødelegger for oss seriøse kvinner som vil at mannen skal være interessert i OSS og bli kjent med oss før det blir noe mer. Hvorfor kan ikke slike kvinner heller jobbe med seg selv, gå til psykolog og ta tak i de underliggende problemene til at de ikke har selvrespekt men søker bekreftelse for å bøte på tomheten? Anonymkode: e9347...ac9 23
Populært innlegg Caramelita Skrevet 24. august 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 24. august 2020 Jeg synes mennesker som dømmer andre, bør jobbe med seg selv og ta tak i de underliggende problemene sine... 194
Populært innlegg Synne-Marie Skrevet 24. august 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 24. august 2020 Jeg tenker vel i all hovedsak at andres sexliv ikke er min business. Og at hvordan andre velger å leve livet sitt ofte har veldig lite med meg og mitt å gjøre. 86
Populært innlegg Pia Sofia Skrevet 24. august 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 24. august 2020 (endret) 😂😂 Hva tenker du om mennene som gjør det samme? Bør de også gå i seg selv? Ødelegger de for mer seriøse menn? Hva med alle de langvarige forholdene som starter som en ONS? Bør de skamme seg? Isåfall bare henne eller begge to? Er kvinner som ønsker sex tidligere enn deg nødvendigvis mindre seriøse eller bare kåtere og mer fri? Endret 24. august 2020 av Pia Sofia 126
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 Amen! Argumentet om at man må teste ut den seksuelle kjemien er bare en tynn unnskyldning for at man er desperat etter bekreftelse. Kvinner med selvrespekt har uansett så mange menn i kø, at det er mennene som skal bevise ting før de kommer til senga! Anonymkode: a47d4...089 14
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 1 minutt siden, Caramelita skrev: Jeg synes mennesker som dømmer andre, bør jobbe med seg selv og ta tak i de underliggende problemene sine... Det synes du nok, ja! Anonymkode: a47d4...089 3
Populært innlegg Pia Sofia Skrevet 24. august 2020 Populært innlegg #7 Skrevet 24. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Amen! Argumentet om at man må teste ut den seksuelle kjemien er bare en tynn unnskyldning for at man er desperat etter bekreftelse. Kvinner med selvrespekt har uansett så mange menn i kø, at det er mennene som skal bevise ting før de kommer til senga! Anonymkode: a47d4...089 Så det faller dere ikke inn at kvinner kan ha sex fordi de trenger og har lyst, men dere tror det kun er for å få bekreftelse? (Nei, jeg føler meg ikke truffet, har knapt vært på date i mitt liv og aldri ligget på første) 62
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 Populært innlegg #8 Skrevet 24. august 2020 Hvordan i alle land ødelegger det for deg at andre kvinner velger å ha sex tidligere? Det har jo ingenting med deg å gjøre. Anonymkode: 79691...9d8 61
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #9 Skrevet 24. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kvinne selv og kunne aldri tenkt meg det. Synes det vitner om lav selvfølelse og lite selvrespekt. Man vil ikke vente for å se om mannen er seriøs, noe som gir ham mer respekt for kvinnen. Det er ødeleggende for å skape livsvarige bånd. Og det ødelegger for oss seriøse kvinner som vil at mannen skal være interessert i OSS og bli kjent med oss før det blir noe mer. Hvorfor kan ikke slike kvinner heller jobbe med seg selv, gå til psykolog og ta tak i de underliggende problemene til at de ikke har selvrespekt men søker bekreftelse for å bøte på tomheten? Anonymkode: e9347...ac9 Dette høres ut som en typisk prippen dame som ikke gidder å barbere seg nedentil engang. Vi er i 2020, vi trenger ikke bekreftelse anerkjennelse fra foreldre eller samfunnet for å penetrere damer, spesielt ikke fra sånne kristne folk som deg. Anonymkode: a5879...bab 19
Pingvinen Skrevet 24. august 2020 #10 Skrevet 24. august 2020 Det må være opp til hver enkelt. Men jeg har vært utsatt for endel menn som forventer det. Og som presterer å si at det er viktig å ha sex på første date for å se om man passer sammen. Noe som bare er tull. Styrer unna disse. Så det er nok endel damer som føler seg presset til det pga dette 10
Brunello Skrevet 24. august 2020 #11 Skrevet 24. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kvinne selv og kunne aldri tenkt meg det. Synes det vitner om lav selvfølelse og lite selvrespekt. Man vil ikke vente for å se om mannen er seriøs, noe som gir ham mer respekt for kvinnen. Det er ødeleggende for å skape livsvarige bånd. Og det ødelegger for oss seriøse kvinner som vil at mannen skal være interessert i OSS og bli kjent med oss før det blir noe mer. Hvorfor kan ikke slike kvinner heller jobbe med seg selv, gå til psykolog og ta tak i de underliggende problemene til at de ikke har selvrespekt men søker bekreftelse for å bøte på tomheten? Anonymkode: e9347...ac9 Man kan helt fint være veldig interessert i en dame, respektere henne og samtidig ha sex med henne på en av de første datene. Kvinner som er trygge på seg selv er ofte seksuelt førende. 26
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 Populært innlegg #12 Skrevet 24. august 2020 Du er klar over at kvinner også har sexlyst? Når du kaller kvinner "billige" virker det som om du tror at alle kvinner er horer, som for rette pengesum åpner bena for hva som helst, for sexlyst er liksom ikke noe kvinner kan ha. Anonymkode: 3da38...3c1 62
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #13 Skrevet 24. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres ut som en typisk prippen dame som ikke gidder å barbere seg nedentil engang. Vi er i 2020, vi trenger ikke bekreftelse anerkjennelse fra foreldre eller samfunnet for å penetrere damer, spesielt ikke fra sånne kristne folk som deg. Anonymkode: a5879...bab Håper da at din sort mannfolk er ærlig om hensiktene deres fra begynnelsen av, slik at de som er på utkikk etter et seriøst fast forhold slipper å bli utsatt for deg/dere. Og hold dere også unna døtrene mine! Hilsen ubarbert kristen dame som ikke kommer til å ha Ons/FF forhold el (ikke TS). Anonymkode: 33bbd...94f 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #14 Skrevet 24. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i alle land ødelegger det for deg at andre kvinner velger å ha sex tidligere? Det har jo ingenting med deg å gjøre. Anonymkode: 79691...9d8 I et større perspektiv ødelegger vel kanskje denne ons kulturen for kvinnenes mulighet til å finne en mann for et fast forhold? Dersom mennene ikke ‘fikk’ så mange damer lett så kanskje de hadde begynt å oppføre seg bedre. Anonymkode: 33bbd...94f 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #15 Skrevet 24. august 2020 13 minutter siden, Pia Sofia skrev: 😂😂 Hva tenker du om mennene som gjør det samme? Bør de også gå i seg selv? Ødelegger de for mer seriøse menn? Hva med alle de langvarige forholdene som starter som en ONS? Bør de skamme seg? Isåfall bare henne eller begge to? Er kvinner som ønsker sex tidligere enn deg nødvendigvis mindre seriøse eller bare kåtere og mer fri? Som oftest mister menn interessen for billige kvinner, siden de var for lette å få til sengs. Moro der og da, men ikke noe koneemne. Og ja, menn bør også la være, men det er jo stort sett menn som er mest opptatt av sex og har lettere for å bruke kvinner enn omvendt. Kåtere og mer fri? Hvorfor er å ha sex å være fri? Folk har mye sex i de mest patriarkalske samfunn i verden. Jeg tenker at å være fri er å se på seg selv som en som har friheten og selvrespekten nok til å kreve noe av mannen, kreve at han er interessert i mer enn sex for så å ha mye god sex etterhvert. Det er ikke mye frihet i å føle seg brukt. Det er heller ikke bra å ha sex med mange ulike fordi det skader evnen til å knytte bånd og å holde seg til en. Statistikk viser jo at kvinner med mange sexpartnere har høyere sjanse for utroskap og skilsmisse. Og dette fører ofte til at kvinnene blir alenemødre og sliter med å få gode jobber og utdannelse. Altså, alt annet enn frihet. Frihet er å finne ekte kjærlighet og være lykkelig, ikke mange seksuelle opplevelser som uansett ikke er særlig bra før man ordentlig kjent. Anonymkode: e9347...ac9 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #16 Skrevet 24. august 2020 Velkommen til 2020. Jeg har både ONS og sex på første date og jeg elsker det. Opplever ofte at det kan være både romantisk og spennende. Selv om vi har sex på første date vil de som regel ha en ny date. Jeg har en gang "ventet" med sex, da hadde vi 4 dater før vi endte opp i senga. Da bli dessverre skuffelsen stor da vi hadde NULL seksuell kjemi. Så for min del, om dagen, går bra, så kan jeg godt ha sex tidlig i relasjonen. Jenter har like store behov for seksuell nytelse, det er menneskelig. Anonymkode: 3acd7...4cb 40
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #17 Skrevet 24. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Amen! Argumentet om at man må teste ut den seksuelle kjemien er bare en tynn unnskyldning for at man er desperat etter bekreftelse. Kvinner med selvrespekt har uansett så mange menn i kø, at det er mennene som skal bevise ting før de kommer til senga! Anonymkode: a47d4...089 Ja, nettopp. Virkelig frie kvinner vet sin verdi og nekter å la menn få noe gratis. De skal bevise at de bryr seg og investere tid i henne før det blir mer. Anonymkode: e9347...ac9 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #18 Skrevet 24. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i alle land ødelegger det for deg at andre kvinner velger å ha sex tidligere? Det har jo ingenting med deg å gjøre. Anonymkode: 79691...9d8 Det ødelegger fordi menn etterhvert forventer å få det, som du ser i et annet innlegg over her. Menn i gamle dager forventet ikke noe, men nå er det så mange billige kvinner at menn ikke gidder å investere tid og følelser i ordentlige kvinner med selvrespekt som vil bli kjent og ha noe ekte. Anonymkode: e9347...ac9 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #19 Skrevet 24. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres ut som en typisk prippen dame som ikke gidder å barbere seg nedentil engang. Vi er i 2020, vi trenger ikke bekreftelse anerkjennelse fra foreldre eller samfunnet for å penetrere damer, spesielt ikke fra sånne kristne folk som deg. Anonymkode: a5879...bab Jeg er ikke kristen men jeg er interessert i å ha noe ekte og varig. Jeg vil ikke ha en mann som er "ødelagt" av billige kvinner og forventer å få alt servert på første date for så å stikke av og penetrere neste. Det er en grunn til at disse verdiene var viktige i mange århundrer, nettopp fordi det skaper de beste samfunnene. Vi ser jo at folk blir mer og mer ulykkelige og at folk ikke slår seg til ro fordi det alltid finnes mer spennende tilbud på Tinder. Anonymkode: e9347...ac9 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #20 Skrevet 24. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til 2020. Jeg har både ONS og sex på første date og jeg elsker det. Opplever ofte at det kan være både romantisk og spennende. Selv om vi har sex på første date vil de som regel ha en ny date. Jeg har en gang "ventet" med sex, da hadde vi 4 dater før vi endte opp i senga. Da bli dessverre skuffelsen stor da vi hadde NULL seksuell kjemi. Så for min del, om dagen, går bra, så kan jeg godt ha sex tidlig i relasjonen. Jenter har like store behov for seksuell nytelse, det er menneskelig. Anonymkode: 3acd7...4cb Kan bare snakke for meg selv, ville aldri hatt ons selv fordi jeg knytter meg til den jeg har sex med. Ang kjemi så merker man jo det lenge før man havner i senga? Anonymkode: 33bbd...94f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå