AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Han har spilt et spill på pad'n på skolen. Han kalte det for "robidox". Robidocks, robodoks? Robideks? Han sa noe om et menneske som hopper rundt, om lava, (mer) hopping og vegger som skviser deg. Jeg aner ikke hva slags spill det er, eller hva han snakker om og siden han bare er 6 så er jeg litt keen på å finne det ut 😆 Jada, jeg kan spørre læreren, men jeg er nysgjerrig. Noen som klarer gjette hva det er han har spilt? Anonymkode: 9ae31...539
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 Googlet det, viste han bilder og han sa det ikke var samme spillet. Mer info: var noe om en slags trylledrikk man kunne drikke for å løpe veldig fort. Anonymkode: 9ae31...539
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 Det må være Roblox. Det er flere spill «inne på» Roblox. Det er ikke bare ett. Anonymkode: d04d4...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 Det er sannsynligvis ikke Roblox, på en skoleipad, for seksåringer. Kan jo hende det ligner på Roblox, eller at de snakket om Roblox når de spilte det. Roblox er en samling minispill, alt mulig rart man kan spille. De mer avanserte brukerene lager egne spill og legger ut, helt vilt mange. Ethvert spill har en Roblox ripoff. Tror du må spøre læreren? Anonymkode: f0c29...562
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #8 Skrevet 24. august 2020 Mange skoler bruker Minecraft Education. Det kan ligne litt på Roblox. Jeg setter en knapp på ett av de to. Minecraft er et bra spill, Roblox er svært engasjerende for både jenter og gutter, men krever litt mer oppfølging fordi det kan chattes og kjøpes ting i i spillet. Anonymkode: 5b8b8...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå