AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Hei! Nå er det 14 dager siden jeg skulle fått mens. Har ingen tegn til at mensen skal komme heller. Jeg leste noe om at hvis man var gravid så kunne man få blødninger opp til 3 ganger. Min mens har de siste tre mnd vært veldig rar, en del forsinket, ikke vondt og blødd lite. Men nå, den 3 gangen, så vil ikke mens komme. Jeg har aldri gått 14 dager over tiden før heller.. Jeg har vært hos legen, for jeg har hatt sykelig mye plager de siste mnd, men legen min visste ikke hva det kunne være og sendte meg heller ikke videre noen plass.. Blir helt gal.. (1.5 uke siden jeg var hos legen) Noen med samme opplevelse? Anonymkode: dac79...29f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Nå er det 14 dager siden jeg skulle fått mens. Har ingen tegn til at mensen skal komme heller. Jeg leste noe om at hvis man var gravid så kunne man få blødninger opp til 3 ganger. Min mens har de siste tre mnd vært veldig rar, en del forsinket, ikke vondt og blødd lite. Men nå, den 3 gangen, så vil ikke mens komme. Jeg har aldri gått 14 dager over tiden før heller.. Jeg har vært hos legen, for jeg har hatt sykelig mye plager de siste mnd, men legen min visste ikke hva det kunne være og sendte meg heller ikke videre noen plass.. Blir helt gal.. (1.5 uke siden jeg var hos legen) Noen med samme opplevelse? Anonymkode: dac79...29f Har du tatt en test? Anonymkode: 7808f...deb 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tatt en test? Anonymkode: 7808f...deb Ja, men alle negative.. Anonymkode: dac79...29f 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, men alle negative.. Anonymkode: dac79...29f Da ville jeg dratt til en annen lege. Du må jo tas på alvor Anonymkode: 7808f...deb
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 På 24.8.2020 den 14.24, AnonymBruker skrev: Da ville jeg dratt til en annen lege. Du må jo tas på alvor Anonymkode: 7808f...deb Bør kanskje det.. Nå er mens 18 dager forsinket... I går hadde jeg ekstreme magesmerter, tårene bare rant.. Men gikk ganske fort over, kom i tak.. Har sykt vonde pupper også.. 😩 Anonymkode: dac79...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå