Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei svigermor fra helvete. Hun ødelegger kjæresten psykisk og er veldig two faced. Veldig hyggelig, smiskete og hjelpsom, så når du plutselig blir ute av syne, da er baksnakkingen i gang. Svigermor baksnakker meg foran kjæresten, og når hun ikke får svaret hun vil ha, så blir hun illsint. Har flere lydklipp på telefonen av henne hvor hun skriker at jeg er gal og at «alle» vet det ++++. Hva burde jeg gjøre nå? 

Anonymkode: 47247...462

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Du og kjæresten flyter laaaangt unna henne og kutter nesten all kontakt mens kjæresten sier klart ifra at det ikke er akseptabelt at hun baksnakker deg.

2. Avslutter forholdet.

Bare så at du vet det - går du videre med forholdet, kommer du ikke unna svigermoren selv om dere bor langt fra hverandre i hverdagen. Det blir jul, barnebursdager, mm. Vil du leve med en sånn person i familien? Ærlig talt ville jeg bare avsluttet forholdet før det kom barn i det.

• Liker 5
Skrevet

Har også en sånn svigermor. Vi flyttet en flyreise unna, sees max en gang i året og mannen min har videosamtaler med henne 3-4 ganger i året, mens jeg er i et annet rom. 

Anonymkode: 071e0...5e1

• Liker 1
Skrevet

Greia er at jeg allerede er gravid...Men likevel, så klarer svigermor å manipulere kjæresten. Hun sa hun var så fra seg i går, og i det neste øyeblikket skriker hun til kjæresten. Vet ikke hvordan jeg skal håndtere det her....Tror ikke jeg klarer det her alene.

TS

Anonymkode: 47247...462

Skrevet

Høres ut som hun trenger en stor dose med pikk.

Anonymkode: 40e4b...58f

Skrevet

Høres veldig lik ut som min svigermor 😕 

Hun baksnakker så fort jeg er ute av synet og later som alt er fint og flott når vi ser henne, vi fikk et barn i fjor men kuttet all kontakt pga hun er en stor alkoholiker og jeg skal ikke ha barnet mitt i nærheten av så mye alkohol.😕

Prøv og Finn ut av noe som passer fint for både deg og kjæresten din , du kan ikke ha det sånn og bli tråkket ned på av svigermor . 

masse lykke til 🌸

Anonymkode: 97406...1f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...