themiliea Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Hei, jeg er ganske ny som aktiv prøver. Har lastet ned et par apper for å tracke menstruasjon, men jeg lurer på følgende; når skal jeg registrere starten på mens? Er det fra dagen jeg begynner å få brun utflod/slim, eller fra den dagen jeg blør friskt? Setter pris på alle svar🥰
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Hei! Jeg bruker appen Eve til dette. Den gir også oversikt over de mest fruktbare dagene. I det siste har jeg hatt litt kortere syklus enn vanlig, og det fanger ikke appen opp, tydeligvis. Første dag er den dagen du blør friskt. Anonymkode: 2cadc...098 1
themiliea Skrevet 24. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg bruker appen Eve til dette. Den gir også oversikt over de mest fruktbare dagene. I det siste har jeg hatt litt kortere syklus enn vanlig, og det fanger ikke appen opp, tydeligvis. Første dag er den dagen du blør friskt. Anonymkode: 2cadc...098 Tusen takk for svar og tips til app🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå