AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Har lest at det blir bedre for mannen om man kniper mens man har sex. Så i går prøvde jeg dette, men merket at jeg ikke fikk det til. Følte at pensien hans tok opp all plass/mulighet til å klare å knipe. Er det bare med mindre peniser at dette går an`? Anonymkode: dd453...4a2
911 Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Om han fyller deg opp i omkrets så tror jeg det er lite rom for å knipe. Det finnes diverse hjelpemidler f.eks. på kondomeriet som kan være med å trene opp muskulaturen der nede. Jeg er såpass tynn at min kjære kan knipe skikkelig om hun vil og det er deilig (kanskje for henne også).
Bamseklemmer Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Hvis du hoster eller nyser har det samme effekt, men det passer seg kanskje ikke bestandig... Kniper du ikke på samme måte som når du stopper tisset da? 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 40 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Hvis du hoster eller nyser har det samme effekt, men det passer seg kanskje ikke bestandig... Kniper du ikke på samme måte som når du stopper tisset da? Jo, og har prøvd. Har fått det til etterpå, dvs. etter hans orgasme og penisen er blitt litt mindre/slappere men fremdeles inni meg. Anonymkode: dd453...4a2 1
Bamseklemmer Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, og har prøvd. Har fått det til etterpå, dvs. etter hans orgasme og penisen er blitt litt mindre/slappere men fremdeles inni meg. Anonymkode: dd453...4a2 Det blir som 911 skrev, vanskelig å knipe når du allerede er oppfylt, det fungerer bedre med en litt mindre... Men den melkingen du gjør etterpå er jo knall da. Har du prøvd å ha han inni deg når mannen din er halvstiv? Da vil nok knipingen gjøre at han vokser inni deg. Det er helt fantastisk opplevelse iallefalll... 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 jeg sliter med det samme, selv om mannen min har en tynn penis. Jeg øver og øver, men får det ikke til. Anonymkode: 4dba6...1c4 1
Bamseklemmer Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg sliter med det samme, selv om mannen min har en tynn penis. Jeg øver og øver, men får det ikke til. Anonymkode: 4dba6...1c4 Alle muskler trenger trening enten det er i armer, ben eller underliv. Underlivstrening gir også helsegevinst og det kan selvfølgelig gi et bedre sexliv.. Her har jeg funnet litt lesestoff om øving og til deg https://www.nyevibber.no/sa-enkelt-er-det-a-stramme-opp-nedentil/ 1
Fioljenta Skrevet 24. august 2020 #8 Skrevet 24. august 2020 Det er absolutt bedre for meg også når jeg kniper - ikke bare ham. 💜 Jeg synes det er lettest når han holder seg i ro slik at jeg liksom "får tak". Og hvis han ikke er helt stiv og helt inne. Du kan jo prøve å klemme rundt fingeren først bare for å sikre at du har tak i riktige muskler. Den gode nyheten er at det blir mye enklere med trening. I starten syntes jeg det var kjempevanskelig. 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #9 Skrevet 25. august 2020 Jeg skjønner deg veldig godt! Jeg visste ikke at dette er noe man gjør, en gang, før jeg leste om det her på KG. Vi har fantastisk sex fra før, men kan den bli enda bedre, er det ingenting som er bedre enn det Men jeg får det ikke til... Jeg klarer det litt i begynnelsen, men klarer som regel ikke å følge med når det går fortere. Blir for mye å følge med på, jeg er jo også ganske aktiv under sexen. Selv ved misjonær, som jeg innbiller meg er der jeg beveger meg minst, klarer jeg ikke å bli med videre når farten øker. Har gitt opp nå... 🤷🏻♀️ Hurf, dette var jo ikke noe oppløftende svar, sorry! Er det noen andre som faktisk får det til som kan forklare meg og TS litt mer detaljert hvordan dere klarer det? Anonymkode: 35fb5...20b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #10 Skrevet 25. august 2020 Min mann har større penis enn gjennomsnittet, og jeg opplever ham også som ganske tykk (han er største jeg har hatt). Jeg får til å knipe uansett, men i stedet for at muskulaturen "pakker" seg rundt penis når jeg kniper, så blir det bare ekstra stramt rundt ham, og jeg kan "melke" ham uansett. Når jeg kniper på mitt beste, henger han så å si fast der inni. Nå kan jeg knipe meg til nesten-orgasme, selv uten noe innvendig, og ved selv mild og forsiktig stimuli av klitoris, så kommer jeg. Vanligvis krever klitorisorgasme litt røffere behandling, om jeg ikke bruker kniping. Orgasmen kjennes også annerledes, som om jeg får g-punkt- og klitorisorgasme samtidig. Det er en treningssak. Jeg begynte å trene bekkenbunnen etter fødsel, og fant også først ut da at det var kjempedeilig å knipe under sex. Anonymkode: dbcfa...63b 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #11 Skrevet 25. august 2020 Det går jo selvsagt an å knipe selv om penis fyller opp! Den er ikke laget av stål. Og selv stål kan knipes, jeg kniper jo når jeg bruker store dildoer jeg også da. Kanskje du bare føler at du ikke klarer det når du egentlig gjør det. Selv kniper jeg mest for egen orgasme, og kjenner det godt selv iallfall, uansett hvor stor penisen er Hvis du klarer det uten penis i så klarer du det med, bare fortsett å gjøre det du gjør. Spør gjerne om han kjenner noe, dere kan jo eksperimentere med at han ligger rolig i deg osv. Og som med alle muskler så er det jo trening, så tren den opp Anonymkode: 2153c...349 2
Bamseklemmer Skrevet 26. august 2020 #12 Skrevet 26. august 2020 Det er iallefall himlende godt når dere kniper og får sammentrekninger under deres orgasme... Så hvis du får det til TS, kommer han nok også til å tro at du har gjordt noen grep for at det skal bli deiligere.Reaksjonen hans blir iallefall positiv... Likeså kan knipingen fremskynde hans utløsning hvis du synes han bruker for lang tid... Får jeg tungekyss og kniping samtidig klarer jeg rett og slett ikke holde meg 1
_Malene Skrevet 26. august 2020 #13 Skrevet 26. august 2020 Jeg klarer det bare på peniser som ikke er så tykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå