Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

27 juli var SA er faktum.  

21/22.august kom mensen tilbake. Er nå på dag 3, men det er jo såvidt det blør.. Etter det jeg har lest så er første mens etter SA mer vond og man blør gjerne litt mer... Enda mulig at det tar seg opp såklart.. Men har gått å ventet på 'helvete' 😂 har normalt endel menstruasjonssmerter så dette er snodig.. 

Hvordan opplevde du første mens etter SA? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, supernaturalfan skrev:

21/22.august kom mensen tilbake. Er nå på dag 3, men det er jo såvidt det blør.. Etter det jeg har lest så er første mens etter SA mer vond og man blør gjerne litt mer... Enda mulig at det tar seg opp såklart.. Men har gått å ventet på 'helvete' 😂 har normalt endel menstruasjonssmerter så dette er snodig.. 

Så trist at du mistet😔 Jeg har opplevd å miste tre ganger, og første mens har vært varierende hos meg men har opplevd å blø ganske lite! Etter jeg mistet i SA 7+0 så var første mens veldig lite og varte bare tre dager ca! Fikk da beskjed om at uregelmessig mens er veldig vanlig, det kan blø mye og lenge eller det kan blø lite over få dager! Du var nok bare heldig ☺️

Skrevet
1 minutt siden, Hopptimisten skrev:

Så trist at du mistet😔 Jeg har opplevd å miste tre ganger, og første mens har vært varierende hos meg men har opplevd å blø ganske lite! Etter jeg mistet i SA 7+0 så var første mens veldig lite og varte bare tre dager ca! Fikk da beskjed om at uregelmessig mens er veldig vanlig, det kan blø mye og lenge eller det kan blø lite over få dager! Du var nok bare heldig ☺️

Hei! 

Så trist å høre du har mistet 3 ganger ❤️❤️

Håper på en kort og 'behagelig' mens da 😛 men kan vel enda ta seg opp 🙈 

• Liker 1
Skrevet

Hadde også tidlig sa, husker ikke når men uke 5+noe ca. Første mens etter var sparsommelig og likeså var de neste par etter det igjen 👎

Skrevet
43 minutter siden, Neutral90 skrev:

Hadde også tidlig sa, husker ikke når men uke 5+noe ca. Første mens etter var sparsommelig og likeså var de neste par etter det igjen 👎

Hadde også i uke 5/6 ish. 

Tar det som en tommel opp eg 😂 med sparsommelig mens. Så lenge eggløsning går som normalt er jeg happy 🤪

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, supernaturalfan skrev:

Tar det som en tommel opp eg 😂 med sparsommelig mens. Så lenge eggløsning går som normalt er jeg happy 🤪

Jeg var ganske raskt igang med eggløsning igjen etter SA 7+0, og hadde ganske korte sykluser på 21 dager etter det. Slet litt med kort lutealfase da! Får håpe eggløsning kommer raskt hos deg!🤞🏼 Har hørt at når man mister så tidlig som 5/6 uker, så er det større sannsynlighet for at man kommer raskere tilbake i syklus også! 

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, supernaturalfan skrev:

Det betydde dessverre dårlige sykluser for min del 👎 prøvde å ha innsett i de to påfølgende syklusen, men eggløsning uteble/var veldig sen 😒 dessverre! Håper på det beste for deg uansett, selv om det ble slik for meg betyr ikke at det blir slik for deg :)

Skrevet
11 timer siden, supernaturalfan skrev:

Fikk aldri ny mensen, ble gravid og hadde ikke blødninger eller smerter i det hele tatt.

Anonymkode: 08a11...158

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fikk aldri ny mensen, ble gravid og hadde ikke blødninger eller smerter i det hele tatt.

Anonymkode: 08a11...158

Så hyggelig ❤️

Men utrolig lite nyttig kommentar ihht hva jeg spør etter 😂😂 

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Neutral90 skrev:

Det betydde dessverre dårlige sykluser for min del 👎 prøvde å ha innsett i de to påfølgende syklusen, men eggløsning uteble/var veldig sen 😒 dessverre! Håper på det beste for deg uansett, selv om det ble slik for meg betyr ikke at det blir slik for deg :)

Uff! ❤️

Takk :)

Skrevet

Min første mens etter SA var også litt sparsommelig. Men så kom den bare tre uker etter at jeg var ferdig med 2uker blødning (med fullført abort midt inni der) også da. Kanskje livmoren ikke hadde produsert like mye å kvitte seg med? 

Skrevet
12 timer siden, spinnwild skrev:

Min første mens etter SA var også litt sparsommelig. Men så kom den bare tre uker etter at jeg var ferdig med 2uker blødning (med fullført abort midt inni der) også da. Kanskje livmoren ikke hadde produsert like mye å kvitte seg med? 

Er 3 uker siden jeg sluttet å blø også.. Blødde også 2 uker med SA midt inni.

Er sluttet å blø nå virker det som. Så ble 4 dager med svært sparsommelig blødning nå.. 

Håper på normal eggløsning fremover! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...