Hunmedham Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 (endret) De siste ukene har forumet hatt mange tråder som handler om det samme: Blowjobs. Tematikken har vært omtrent den samme hver gang: - Jeg liker ikke å suge - Hvordan skal jeg like å suge - Han vil at jeg skal suge så lenge - Hvordan suger man? - Jeg blir sliten av å suge - Skal man svelge? - Han vil at jeg skal svelge? - Sæd smaker vondt - Hvordan smaker sæd? - Blir man mer glad i mannen sin hvis man svelger sæd? Samtlige tråder er startet av anonyme brukere og det hadde vært interessant å vite om trådene er startet av samme person. Uansett har alle disse trådene hatt noenlunde samme mottakelse på forumet. - Noen skriver at man ikke skal suge/svelge hvis man ikke vil selv. - Noen forteller hvor ekkelt man selv synes det er. - Noen kverulerer med de som sier at det er ekkelt og/eller at man ikke skal suge/svelge hvis man ikke vil selv. - Noen forteller om hvor glade de er i å suge/svelge. - Noen forteller om en dårlig sugeopplevelse eller et traumatisk minne. - Noen finner et poeng som gjør at de kan rope: Det er jo overgrep! - Og så dør tråden. - Deretter kommer en ny tråd, som handler om det samme. Og så gjentar alle de samme synspunktene enda en gang. Endret 24. august 2020 av Hunmedham 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Litt sånn som hobbygruppene på facebook hvor folk stiller de samme spørsmålene 20 ganger pr dag 😂 Anonymkode: c38d5...b61
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Et utømmelig tema Tror det tar en stor plass i sexlivet til folk, så er sikkert ikke samme person hver gang. Anonymkode: 891d8...b10 2
Bamseklemmer Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 39 minutter siden, Hunmedham skrev: - Deretter kommer en ny tråd, som handler om det samme. Og så gjentar alle de samme synspunktene enda en gang. Haha ja, du får en bra skriveoppgave hvis du skriver om kukstørrelse-tråder😅 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #5 Skrevet 29. august 2020 Som mann ser jeg på dette som ganske naturlig. Det er noe av det beste jeg vet (i hvert fall seksuelt), og det viktigste premisset for at jeg velger å date en kvinne er at hun er engasjert i å suge pikk. Jeg tror mange kvinner har forstått dette. I et samfunn hvor det ytre har stadig mer å si, og man bruker så mye tid på sminke, kosthold og trening, er det ikke rart at man velger å gå for en enklere løsning. Hvordan holde en mann trofast og fornøyd? Gi han gode og jevnlige avsugninger. Anonymkode: e6ca8...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå