AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Hallo Hvor får man tak i kaldrøkt makrell? Ikke varmrøkt som man ser i butikken! 😊 Jeg har nettopp flyttet til indre østfold. Anonymkode: b2151...3bd
Jerry Lee Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 De pleier å ligge ved siden av den varmrøkte. Men det var kanskje hel fisk du mente? Da kan du kanskje finne det i fiskedisken på Meny eller en annen fiskehandler.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, Jerry Lee skrev: De pleier å ligge ved siden av den varmrøkte. Men det var kanskje hel fisk du mente? Da kan du kanskje finne det i fiskedisken på Meny eller en annen fiskehandler. Å det visste jeg ikke. Det er hel fisk ja. Tenkte ikke at meny kunne ha. Jeg tror nærmeste fiskebutikk er i son eller Moss. Jeg bor i Askim 😊 Anonymkode: b2151...3bd
Jerry Lee Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å det visste jeg ikke. Det er hel fisk ja. Tenkte ikke at meny kunne ha. Jeg tror nærmeste fiskebutikk er i son eller Moss. Jeg bor i Askim 😊 Anonymkode: b2151...3bd Askim har Meny. 😊 Sjekk der, du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå