aquaelia Skrevet 24. august 2020 #1 Del Skrevet 24. august 2020 Og hvor fornøyd er du med den? Min er iphone 8, har hatt den i snart to år og er veldig fornøyd. Liker kameraet svært godt i tillegg til at den holder seg rask til tross for hyppig bruk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Del Skrevet 24. august 2020 Samsung, Note 8. Har bare hatt Note siden de kom, og kommer alltid til å ha Note. Den er genial, og har du først hatt penn.... Anonymkode: d5a28...d3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 24. august 2020 #3 Del Skrevet 24. august 2020 3 minutter siden, aquaelia skrev: Og hvor fornøyd er du med den? Min er iphone 8, har hatt den i snart to år og er veldig fornøyd. Liker kameraet svært godt i tillegg til at den holder seg rask til tross for hyppig bruk 🙂 Har en Sony Experia Z5 og hatt den siden mai 2016. Godt fornøyd og glad i den. Kommer til å beholde den så lenge den fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Del Skrevet 24. august 2020 Har en iPhone Xs som jeg har hatt i ca 2 år, holder koken den og føler ikke noe behov for å bytte den ut. Anonymkode: e6eff...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Del Skrevet 24. august 2020 Iphone åtte, hatt den over 2 år. Semifornøyd, ønsker meg bedre kamera. Kommer uansett aldri til å kjøpe ny telefon med mindre den jeg har går i stykker først. Anonymkode: 3233a...ddd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Del Skrevet 24. august 2020 1 minutt siden, Kjetil E skrev: Har en Sony Experia Z5 og hatt den siden mai 2016. Godt fornøyd og glad i den. Kommer til å beholde den så lenge den fungerer Samme her! 😄 Anonymkode: b9d01...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #7 Del Skrevet 24. august 2020 Jeg har to telefoner, begge er Samsung Galaxy (s8 og s20+). S8 har jeg brukt i 3 år til nå, og den er fremdeles veldig god. Spesielt glad er jeg i varsellyset som viser om jeg har ubesvarte anrop eller meldinger uten å måtte åpne telefonen for å se. Den ble "degradert" til kontortelefon da den gamle kontortelefonen tok kvelden, og jeg hadde behov for en større skjerm på dagligtelefonen min, men jeg regner med å kunne bruke den i minst 2-3 år til. s20+ har jeg hatt i ca 2 mnd, og den er jeg også veldig fornøyd med. Anonymkode: 09942...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 24. august 2020 #8 Del Skrevet 24. august 2020 iPhone 11 Pro, snart ett år gammel - veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 24. august 2020 #9 Del Skrevet 24. august 2020 iPhone XS, hatt den i et drøyt år og syns den fungerer topp Har innsett de siste årene at iPhone kanskje ikke er verdens beste telefon både mtp kamera og batteritid osv, men når man først har marinert seg i Apples verden med iPad, MAC og har alt synkronisert så gidder jeg ikke prøve meg på noe nytt. Skal ha denne til den dør en naturlig død, slik jeg har med alle mine iPhoner (første var iPhone 3G 😅). Den holder godt ennå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #10 Del Skrevet 24. august 2020 Samsung Galaxy S7 Edge. Hatt den siden februar/mars 2016. Passe fornøyd. Batteriet tapper seg litt fortere enn før, og den er litt tregere enn før, men kan ha noe med at den er stappfull. Anonymkode: 1e6f7...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 24. august 2020 #11 Del Skrevet 24. august 2020 Har iPhone XR, ikke hatt den så veldig lenge. Men veldig fornøyd. Foretrekker iPhone, da jeg har en Samsung på jobb. Men fortsatt ikke villig til å betale for aller nyeste modell hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #12 Del Skrevet 24. august 2020 Har en Samsung galaxy s7 edge og har vært veldig fornøyd med den, men mic fungerer ikke, så må ha på høyttaler når jeg skal ringe. Tenkte å kjøpe en ny snart, og vurderer å prøve Iphone for første gang. Usikker på om jeg skal kjøpe Iphone 11 pro max eller vente til 12 kommer i November. Anonymkode: 964f3...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karve Skrevet 24. august 2020 #13 Del Skrevet 24. august 2020 Huawei P20 Pro. Har hatt den i to år og er veldig fornøyd, den er som ny. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #14 Del Skrevet 24. august 2020 iPhone 6s i 2,5 år 😊 kommer til å kjøpe iPhone 8 når den kommer i salg igjen på Elkjøp/power. Anonymkode: 79bff...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #15 Del Skrevet 24. august 2020 iPhone 7 siden oktober 2016. Har bytt glass på den en gang. Fungerer fint fortsatt. Apple syns jeg må bytte batteri, men venter litt. Anonymkode: 7c19e...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheik Skrevet 24. august 2020 #16 Del Skrevet 24. august 2020 9 timer siden, Karve skrev: Huawei P20 Pro. Har hatt den i to år og er veldig fornøyd, den er som ny. 😄 Samme her! Veldig fornøyd. Blir ikke byttet før den dør 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. august 2020 #17 Del Skrevet 24. august 2020 Sony Xperia hat den i 10 år tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 24. august 2020 #18 Del Skrevet 24. august 2020 Nokia 8.1. Ikke hatt den så veldig lenge, siden jeg knuste skjermen på den forrige mobilen. Er godt fornøyd så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 24. august 2020 #19 Del Skrevet 24. august 2020 7 minutter siden, Sheik skrev: Samme her! Veldig fornøyd. Blir ikke byttet før den dør 😊 9 timer siden, Karve skrev: Huawei P20 Pro. Har hatt den i to år og er veldig fornøyd, den er som ny. 😄 Og samme her! Elsker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #20 Del Skrevet 24. august 2020 Rosa Nokia (100?). Hugsar ikkje når eg kjøpte telefonen, har hatt den lenge. Ganske fornøgd. Merkar av og til at det kunne ha vore kjekt å hatt kamera, men saknar ikkje nokon andre appar. 😊 Anonymkode: d697f...ee7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå