AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Del Skrevet 24. august 2020 Jeg la sykt mye på meg når jeg var gravid, var litt lat i permisjonstiden så det rant ikke like fort av som forrige gang. begynte å jobbe så gikk det nedover, men sluttet pang når jeg ble sykemeldt, da gikk det opp igjen(skade) det står helt i ro, uansett om jeg lever på 4 knekkebrød på 1 dag hva er galt med meg? Anonymkode: 05faa...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Del Skrevet 24. august 2020 Altså, du må jo få deg nye vaner som du kan leve med. Og du må spise nok til at kroppen ikke går i stressmodus. Vektnedgang tar tid - og skal ta tid. 4 knekkebrød på en dag er absolutt ikke sunt i lengden! Anonymkode: 0fc70...b1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Del Skrevet 24. august 2020 Det er ikke nødvendigvis noe galt med deg (det er heller sjelden). Noen kropper bruker lengre tid før det skjer noe, noen må spise mer og sunt for å gå ned, de fleste spiser mer enn de tror. Sett deg ned å se noen episoder med Secret eaters kanskje du får noen aha opplevelser. Noen ødelegger slankingen pga helgekos, noen fordi de spiser mye ubevisst også er det mange skjulte kalorier. Anonymkode: db816...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Del Skrevet 24. august 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke nødvendigvis noe galt med deg (det er heller sjelden). Noen kropper bruker lengre tid før det skjer noe, noen må spise mer og sunt for å gå ned, de fleste spiser mer enn de tror. Sett deg ned å se noen episoder med Secret eaters kanskje du får noen aha opplevelser. Noen ødelegger slankingen pga helgekos, noen fordi de spiser mye ubevisst også er det mange skjulte kalorier. Anonymkode: db816...8fc Oi, det programmet hørtes litt interessant ut Anonymkode: 05faa...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Del Skrevet 24. august 2020 Jeg trodde ikke det var mulig å gå «fort ned» i starten slik jeg hørte folk gjorde. Trodde i såfall de jukset med shaker, i stedet for ren mat. Men en dag sa det bare stopp, nå må jeg ta skikkelig grep. Hodet bestemte seg virkelig. Jeg bestemte meg for: 1. Kutte ut alt av sukker og mel 2. spise tre måltid om dagen 4. laste ned lifesum, veie alt og legge inn alt 5. Gå for en kostholdsplan i lifesum i starten. 6. drikke mer vann enn før Jeg bestemte meg for lavkarbo, fordi jeg vil kroppen skal ha nok å jobbe med, spise meg mett. Og derfor er det ingen problem å gå på tre måltid om dagen. Eksempel: frokost: 2 kokt egg, kjøttpålegg eller fiskepålegg (laks, kalkun, salami, bacon, osv). lunch: egg eller ost (ridder ost, graddost, camembert, Noe kjøttpålegg slik som frokost, oliven, litt salat middag: rent kjøtt, og grønnsaker. Første to ukene gikk jeg ned 5,5 kg. Anonymkode: 1b40c...c9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 24. august 2020 #6 Del Skrevet 24. august 2020 Du trenger jo ikke kickstarte, du må bare starte 4 knekkebrød om dagen er ikke noe du skal eller kan leve på. Det må du bare få fra deg. Finn noen nye, gode vaner som du kan holde på i lengden. Godteri kun i helga, og bare en begrenset mengde. Litt mer bevegelse i hverdagen. Start i det små, og så gjør mer og mer etterhvert om du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Del Skrevet 25. august 2020 For min del har jeg sluttet å spise etter middag. Spiser ingenting om kvelden, og jeg synes det hjelper. Anonymkode: 66f76...6c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #8 Del Skrevet 25. august 2020 Tråd rapportert. Anonymkode: 73a41...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 27. august 2020 #9 Del Skrevet 27. august 2020 Kjære trådstarter, Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene for dette rommet. * Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt. * Innlegg og tråder med spørsmål og/eller diskusjon om inntak av mindre enn 1500 kalorier, vil bli stengt i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger her. Viser også til deres kilde her (side 187). Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg