AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Etter jeg fødte mitt første barn for ett år siden har det skjedd noe rart. Hver gang jeg må nr 2 og må holde meg litt blir jeg så sykt kvalm! Kaldsvetter og blir uvel og svimmel. Det er selv om det bare er snakk om 5 min liksom, er ikke sånn at jeg holder meg i timesvis. Er det normalt? Kan ikke huske at det var slik før. Fryktelig irriterende 😅😅 Har ingen problemer med muskulaturen etter fødselen, klarer fysisk fint og holde det inne - men blir så uvel 🤷🏽♀️ Anonymkode: 987c0...e21
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Har det sånn av og til Anonymkode: 02fbe...186
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Jepp. Hadde det slik ofte til vanlig også (ibs og cøliaki), ikke noe galt ellers (har vært på utredning). Men ekstra uttalt etter jeg fikk barn. Fødsel er traumatisk for kroppen og kan utløse latente allergier/sykdommer. Kanskje du har fått ibs, laktoseintoleranse, cøliaki, eller kanskje du bare er blitt litt mer sensetiv. Men kjenner maaaaange veninner det ikke er noe ganlt med, som fortsatt blir sånn dårlig før avføring (kvalme, føler de må kaste opp, svimmelhet, kaldsvetter, føler seg direkte syke - også forsvinner det når avføringen kommer ut). Anonymkode: aea0d...52a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Hadde det slik ofte til vanlig også (ibs og cøliaki), ikke noe galt ellers (har vært på utredning). Men ekstra uttalt etter jeg fikk barn. Fødsel er traumatisk for kroppen og kan utløse latente allergier/sykdommer. Kanskje du har fått ibs, laktoseintoleranse, cøliaki, eller kanskje du bare er blitt litt mer sensetiv. Men kjenner maaaaange veninner det ikke er noe ganlt med, som fortsatt blir sånn dårlig før avføring (kvalme, føler de må kaste opp, svimmelhet, kaldsvetter, føler seg direkte syke - også forsvinner det når avføringen kommer ut). Anonymkode: aea0d...52a Ja det er sant. Jeg har ingen andre plager med mage/fordøyelse/toalettbesøk så tror ikke jeg er syk på noe vis - det er bare denne greia her 🤷🏽♀️ godt å høre det er flere 😄 Anonymkode: 987c0...e21
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #5 Skrevet 15. april 2024 Har alltid hatt det sånn - og alltid trodd det var veldig uvanlig? Men godt å lese vi er flere… Veldig rart, og dette har gjort at jeg faktisk får mye angst for å bæsje, hvilket fører til at jeg spiser for lite… ond, dum sirkel… Anonymkode: 12990...dab
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #6 Skrevet 16. april 2024 Har det sånn hver dag, i form av at når kvalmen kommer så må jeg prøve å gå på do, via urologen finnes det ingen kobling mellom hjernen og blæren min. Kjenner ikke at jeg må på do ellers, men når kvalmen kommer. Anonymkode: afb2b...c41
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #7 Skrevet 16. april 2024 Blir ofte sykt kvalm, svimmel og kaldsvetter når jeg må på do. Så er det fysisk vondt å gå på do og ubehaget varer i ca 2min etter jeg er ferdig. mer jeg hjemme må jeg ofte ligge litt etterpå. Samboeren min har det åpenbart ikke likens. funnet ut at det er noe blodtrykksfall som skjer, og er ikke helt uvanlig bare sykt ubehagelig. Anonymkode: 060b9...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå