Tiit Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Jeg smugrøyker litt, og det liker han ikke helt. Ellers setter jeg ofte fra meg kaffekopper rundt fordi. Visstnok ganske irriterende... Og det fins nok mer på lista. Vet du hva som irriterer din, men som du ikke akter å gjøre noe med?
Lillesøster Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 Vet du hva som irriterer din, men som du ikke akter å gjøre noe med? ← Jeg er ikke flink til å lukke skapdøren etter meg på badet, og det tenker jeg ikke gjøre så mye med.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har det ofte rotete på pulten min. Og jeg har ikke tenkt å rydde oftere.
Gjest Bredshaw, tidligere bruker Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 Jeg raper.... ikke ved upassende tidspunkter da men. Jeg synes det er litt provoserende at han synes det er "ekkelt at jenter raper", så da provoserer jeg han tilbake
Gjest SumoBryter Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 Som jeg får klage på gang på gang. Nei ingenting som jeg kommer på. Heldig? Ja! Men til motsetning kunne jeg ikke gjøre noe riktig i de årene jeg var med min ex, så det blir vel enslags balanse der.
Trampe Skrevet 19. juli 2005 #9 Skrevet 19. juli 2005 Jeg sitter også for mye på dataen. Og så smugrøyker jeg litt, men det er ikke mye....men nok til at han ikke liker det!
Gjest jaques Skrevet 19. juli 2005 #10 Skrevet 19. juli 2005 høres ut som dere gjør en veldig dårlig jobb med "smug-delen" av røykinga...
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #12 Skrevet 19. juli 2005 Det hender vi ordner oss på badet samtidig når vi skal legge oss, og da passer jeg på å tisse når han pusser tenner. Da renner vannet og han står med ryggen til. Når jeg er ferdig, så trekker jeg opp, og slipper ned dolokket med et smell. Han skvetter like høyt hver gang, og jeg glemmer hver gang å gjøre det mer forsiktig.
Kittykat Skrevet 19. juli 2005 #14 Skrevet 19. juli 2005 Jeg er et rotehue, litt glemsom og bruker penger :icon_razz: Men han får bare godta meg som jeg er
Gjest seroxata Skrevet 19. juli 2005 #15 Skrevet 19. juli 2005 jeg er flink til å glemme å kaste sminkefjernerklutene mine fra badet hans..
Fat Sally Lee Skrevet 19. juli 2005 #16 Skrevet 19. juli 2005 Smugrøyker Spiller musikk når han har lagt seg Zapper TV'n selv om han ser på Sprer sminke, klær og sko over hele leiligheten hvis vi skal ut...
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #18 Skrevet 20. juli 2005 Vet at mannen min irriterer seg over at jeg er sløv med å lukke skaper og skuffer. Dette gjelder både på badet og kjøkkenet. Men det grenser faktisk mot det komiske noen ganger
Nigella Skrevet 20. juli 2005 #19 Skrevet 20. juli 2005 Ber ham plukke opp og rydde etter seg. Det kommer jeg ikke til å stoppe med.
tobo Skrevet 20. juli 2005 #20 Skrevet 20. juli 2005 Slipper klærne rett ned der jeg står - er jeg trøtt, så er jeg trøtt. Støvsuger ikke - bare han. Lager ikke mat til han - bare han til meg. Og - det hender at jeg smatter når jeg smaker på ny mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå