Gå til innhold

Hvilke navn var det flere av når du gikk i barnehage og skole?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Øyvind, Lene, Katrine og Monika. Også var det en en del jenter som hadde navn som begynte på Mar, men ingen med helt likt navn faktisk. (Marie, Maria, Mari, Marte, Marit, Martha, Marianne, Maren)

Født i 84.

På hele trinnet til mitt barn (ca 50 stk) er det kun to med samme navn, Jonas. Så får inntrykk av at folk har bedre fantasi nå, men kanskje det bare er akkurat her. 😛

Anonymkode: b649e...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 2000. Hanna, Emilie, Elise, Simen og Marius er vel de som har gått mest igjen. 

Anonymkode: 6f2d0...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 1984. Caroline, Silje, Wenche, Hilde, Tina. Guttene hadde alle forskjellige navn faktisk.

Anonymkode: a5a7c...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte på skolen i 81.

Av et jentekull på 35 stykker het 4 Therese og 3 Marianne.  Andre gjengangere var Nina, Hege, Arne, Christian/Kristian og ulike sammensatte navn med Erik som siste navn.

Anonymkode: 449f6...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 93.

Husker det var to Solveig og to Rebecca i klassen, og generelt på skolen var det flere som her Silje, Camilla, Andreas, Christian, Markus, Sofie, Jonas, Sandra, Sara, Christine, Stine/a, Kaja, Simen osv.

Anonymkode: 2d126...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 93.

Daniel, Mads/Mats, og Christian/Kristian. 

For jentene var det Nora og Maria. 

Anonymkode: 5f39a...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 1986. Det var som het Anders, Espen, Stian, Caroline, Charlotte, Ina, Janne

Anonymkode: 4f5e2...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født 1962, og noen gjengangere på mine klassetrinn var: Heidi, Bente, Anita og Hilde. Hos gutta var det Per, Tore og Morten som gikk igjen. Dobbeltnavn var også veldig vanlig, og selv om ikke alle gikk på skole sammen med meg så kjente jeg 4 som het Anne Lise og 3 som het Anne Berit.  Jan Erik, Per Erik og Per Arne kjente jeg også flere av 😊

Anonymkode: 337a0...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 79 - Camilla, Trond, Sindre, Kristian/Christian, Elisabeth var de eneste på vår skole det var flere av.

Anonymkode: d58b5...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geirfuglen

På min tid hadde vi mange Ole. Ole Kristian, Ole Christian, Ole Jakob. I tillegg mange Kristian, Kristoffer og Karsten, mens jentene her Kristine, Christine, Marianne og Marie. Andre: Martin, Thomas, Marius og Øyvind. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 77. Marianne og Camilla var ganske vanlig blant jentene. Morten og Thomas blant guttene.

Anonymkode: 31db5...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maria, Fredrik, Christian, Katrine, Karoline, Ida, Anette. Jeg er født på midten av 80-tallet. 

Anonymkode: 41558...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 1975.

Navn som gikk igjen var Heidi, Kristin, Kristina/e, Jeanette, Hanne, Tomas, Daniel

Anonymkode: 80037...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 81, gjennom skoleløpet var det flere som het Marit, Petter, Joakim, Tone, Kristian, Lena, Eirik, Andreas, Kristine, Charlotte, Mona, Henning, Maria, Hanne, Stian, Eline, Jannicke. 

Anonymkode: 2ba94...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...