AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Stemmer det at noen menn er redde for at en ons feks skal bruke sæd fra kondomen til å bli gravide? Er dette en reell frykt? Virker jo ikke særlig realistisk å bli gravid slik, dw fleste kondomer inneholder vel også sæddrepende krem. Anonymkode: 6f4a2...b87
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Ja, ex’en min var nøye på å «ødelegge» sæden og kondomen husker jeg. Tømte brus og sånn over. HAHA. Hadde da aldri funnet på å stappe inn sæd fra en kondom..😂 Anonymkode: d1383...642
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ex’en min var nøye på å «ødelegge» sæden og kondomen husker jeg. Tømte brus og sånn over. HAHA. Hadde da aldri funnet på å stappe inn sæd fra en kondom..😂 Anonymkode: d1383...642 Lol, sæden ødelegges vel av selve kondomen uansett. Jeg leste for en stund siden på et annet forum at noen menn rådet andre til å feks spyle ned kondomen i do så fort som mulig, om ikke kunne dama bruke den til å bli gravid. Synes det høres ekstremt ut, er dette noe som er utbredt? Anonymkode: 6f4a2...b87
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 Er overhodet ikke bekymret så bruker ikke kondom. Anonymkode: eae40...b92
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 Har faktisk hørt om store nba stjerner med masse kroner som gjør akkurat det. Er mange jenter som ønsker å bli gravide med en som er super rik. Anonymkode: e8308...ff9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 Ja, dette er velkjent. Det var en periode da jeg traff andre damer etter å ha blitt kjent med dem på cupido.no og sånn. Etter å ha hatt sex tok jeg alltid med kondomet. Mange gærne damer og jeg ville ikke risikere at noen en dag kom på døre hjemme hos meg og familien og sa de var gravide med mitt barn. Anonymkode: fc29f...080 4
draug 75 Skrevet 24. august 2020 #8 Skrevet 24. august 2020 Jeg vet ikke om det er mulig, og jeg vet ikke hvor utbredt det er å forsøke. Men det er tydelig at det er forskjell på folk: noen menn drar av seg kondomen under samleie, stealther, for å komme i dama, andre menn tar kontroll på kondomen for å ha kontroll på sæden. Noen kvinner bruker det som finnes av prevensjon og står i tillegg og hopper opp og ned for å få evt. sæd ut av seg for å ikke bli gravid, andre vrenger en kondom og dytter sædrestene inni seg for å bli gravide. At ikke folk finner hverandre i stedet for å tvinge og lure seg til... 3
Jentegutt Skrevet 24. august 2020 #9 Skrevet 24. august 2020 kondom inneholder sæddrepende krem, i tillegg så blir sæden fort ødelagt utenfor kroppen, tror ikke dette er måten å bli gravid på 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 Haha det så jeg i en film som het the pill, en som er utro og forfølger jenta til hun spiser 2 angrepiller Anonymkode: 7cece...009
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #11 Skrevet 28. august 2020 Boris Becker ble vel utsatt for dette. Dama krevde senere barnebidrag! Anonymkode: 95f04...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå