Gå til innhold

Har bare sexlyst sent på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i der siste følt på frustrasjon.

Jeg er i et forhold og er nå gravid. Min mann jobber fult men jeg er ufør. Jeg har bare sexlyst sent på natta. Dette gjelder både når jeg er gravid og ellers når jeg ikke er det. Jeg elsker å vekke min partner med å kose med han og ha sex. Jeg trenger som regel litt tid for meg selv først for å få lyst. Han vil ha sex før på kvelden ved leggetid. Da er jeg enda sliten etter å gjøre ting på dagtid, legge unge osv. Jeg trenger å hvile først så tid for meg selv for å kåte meg litt opp samt ta meg en dusj. Men han vil ikke bli vekt. Da blir arbeidsdagen ødelagt sier han.. Han sier jeg er egoistisk som bare vil på natta. Men jeg blir ikke kåt før på dagen. Har i mange år hatt plikt sex med tidligere partnere pga akk det og jeg vil ikke gjøre det mer for da kommer jeg ikke til å ville ha sex med min mann til slutt da det er ekkelt å ha sex bare for å gi mannen det han vil ha. Og ja han vil jo ikke ha sex når jeg vil ha for det passer ikke han. Og i hans øyne er det jo så klart riktig å ha sex når han har lyst på dagen. Jeg syns det blir feil å si at jeg er egoist. Jeg som han ønsker bare å ha sex når jeg har lyst og ikke presse meg til å gjøre noe som ikke føles riktig. Jeg er så lei av å ha sex bare fordi partner vil ha sex. Jeg vil også ha lyst. 

Hva faen skal vi gjøre da? 

Anonymkode: 2a49f...e80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at han ikke kan ha sex og vil sove, han må jo på jobb!

Anonymkode: 252a8...7fd

• Liker 3
Skrevet

Se om det er andre måter du kan bli opplagt nok til sex til andre tidspunkt på døgnet? Du kan ikke vekke mannen din på natta for å ha sex, det kan han bli så utslitt av at han blir sjuk. Ikke har han lyst da heller.  Du trenger åpenbart å hvile litt først- er det noe du kan få til på dagen når han er på jobb for eksempel?

Anonymkode: 35e72...c8f

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen skal vi gjøre da? 

Det er bare å lystre ei gravid kvinne! såpass har jeg lært😅

Skrevet

Få mannen din til å legge ungen mens du slapper av. 

Anonymkode: bd997...c45

Skrevet

Jeg sitter våken nå akkurat fordi vi har hatt nattesex. I motsetning til min kjære blir jeg nemlig ikke trøtt, men gira etter sex. 

Derfor er slik nattesex et problem for meg også, og bare det å bli vekket for sex gir jo et søvnbrudd som egentlig ikke er bra. 

Jeg har derfor selv forsøkt å få min kjære til å forstå at nattesex ikke kan skje så ofte. Jeg kommer til å være knust på jobben i morgen. 

Av og til går det greit, men ikke ofte. 

Her er jeg kvinnen som har problemer med det, men jeg blir også så fort kåt at når han innleder til det mister jeg det og da fornuft. Jeg har derfor bedt flere ganger om at han tar initiativ til sex på andre tidspunkter, men her virker det som han glemmer det, til han plutselig er altfor kåt. Som kan være på natta. 

Det er ikke det at jeg ikke forstår ditt behov, eller min manns, men jeg synes du bør jobbe med problemet, og ta hensyn. Søvn er utrolig viktig! 

Jeg pleier å selv ta initiativ tidligere for å unngå akkurat dette, men så hender det at jeg bommer, og at han blir så kåt uten at jeg var føre var nok. 

Du trenger å hvile litt og ha litt tid for deg selv sier du. Hva med å legge deg tidligere, og få den tiden innen han legger seg? Mindfulness innen du går til sengs? En lang beroligende dusj hvor du får stress ut av kroppen, og kanskje pirrer deg selv litt med strålen? 

Det er ikke greit at du ble utsatt for pliksex i tidligere forhold, men det er egentlig ikke greit at du utsetter ham for det samme nå. På natta, når han ikke bare vil sove, men trenger å sove. 

Det er egentlig temmelig egoistisk av deg. 

Her får jeg bare jobbe videre med å få sex i gang før natta. Det er mulig her. Hos dere er det helt tydelig at det er du som må klare å snu på noe selv, for det virker ikke som han kan unngå dette problemet ved å ta initiativ tidligere. 

Selv om din eks var egoistisk synes jeg rett og slett ikke at du har rett til å være det samme ovenfor den nåværende kjæresten din. Du bør ta hensyn til at han trenger å sove, og finne annen løsning på dette. 

Det er ikke greit å ikke få sove! 

Anonymkode: 9a201...6d7

Skrevet

Kan du gjøre noe med din døgnrytme så det treffer din energi- og lystklimaks, men ikke klokkeuret, "midt på natta"?

Er det noen av de tingene som skal gjøres på kvelden som dere kunne endret/byttet på? Kunne dere tatt noe av det som stjeler energi fra deg tidligere på dagen? Kunne han gjort noe mer?

Kunne dere fått en robot-støvsuger eller noe som tok i et tak? Jeg tenker at dere burde endre på noe som har med (timing av) overskudd å gjøre. 

Anonymkode: 866a4...080

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...