Gå til innhold

Kyssa en 17-åring, krise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest i helga, er jente på 23. Var en fyr i faddergruppa mi som hadde med broren sin, og visste han var ung, men regnet med han var sånn 19-20, siden han så/oppførte seg sånn. Altså fortsatt ung (for meg), men det var fest og god stemning, endte opp med å kysse ham og gi ham en kos på slutten av kvelden.

Dagen etter fant jeg ut at han er 17!!!! år gammel. Føler meg sykt ekkel! Vet det ikke er ulovlig, men har ei lillesøster på 17 og hadde en gutt på 23 rørt henne, ville jeg vært sykt forbanna på fyren.

Har seif ingen planer om å holde kontakten med han på 17. Men er det helt krise? Kan det få noen konsekvenser senere i livet?

Skal fra nå av legge alle jeg kysser btw.

Anonymkode: a6293...54e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan det få noen konsekvenser senere i livet?

På alle jobber tar de løgndetektortest og spør om du har kysset 17 åringer. 

Nei, så klart ikke...

• Liker 18
Skrevet

Du viste ikkje at han var 17. Det får sikkert ingen konsekvenser.

Anonymkode: 34c0d...759

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Får ingen konsekvenser uansett om hun visste eller ikke. 

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på fest i helga, er jente på 23. Var en fyr i faddergruppa mi som hadde med broren sin, og visste han var ung, men regnet med han var sånn 19-20, siden han så/oppførte seg sånn. Altså fortsatt ung (for meg), men det var fest og god stemning, endte opp med å kysse ham og gi ham en kos på slutten av kvelden.

Dagen etter fant jeg ut at han er 17!!!! år gammel. Føler meg sykt ekkel! Vet det ikke er ulovlig, men har ei lillesøster på 17 og hadde en gutt på 23 rørt henne, ville jeg vært sykt forbanna på fyren.

Har seif ingen planer om å holde kontakten med han på 17. Men er det helt krise? Kan det få noen konsekvenser senere i livet?

Ingen skade skjedd annet enn at han på 17 har noe å skryte av til kompisene sine.😅

Anonymkode: c1e99...f32

• Liker 19
Gjest Mysticgirl
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med en 17 åring når jeg selv var 25, han løy og sa han var 21... så ja , jeg har gjort noe verre enn deg for å si det mildt. 😂

Skrevet
11 minutter siden, abc123detvardet skrev:

På alle jobber tar de løgndetektortest og spør om du har kysset 17 åringer. 

Schei Grande er i trøbbel, altså..

Anonymkode: 1b029...0b4

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Schei Grande er i trøbbel, altså..

Anonymkode: 1b029...0b4

Var en mediasak folk sluttet å bry seg om etter noen timer. Hun var aldri i trøbbel. Nå var hun også 38 år, noe som er 21 år eldre. De hadde også sex. 

Prøv igjen. 

• Liker 2
Skrevet

Problemet med at du kysset en 17 åring er bare fare for å spre koronasmitte 😝

Anonymkode: ee75c...e7d

• Liker 2
Skrevet

Jeg klinte med en tenåring i fylla på McDonalds en gang da jeg var 30 eller noe 😂

Ramlet inn dritings alene og skulle kjøpe med meg takeaway hjem, endte opp med å spise med han her fyren som begynte å prate med meg, var greit med selskap akkurat der og da og han var hyggelig fyr. Men så ut som han var 18..

Han ba om nummeret da jeg skulle gå, da måtte jeg le litt og si sorry mac, du er for ung. Så spurte han om å få kysse meg, da tenkte jeg bare jaja hvorfor ikke, så klinte vi litt og gikk hver til vårt og jeg har aldri tenkt på det igjen. 

Anonymkode: c33e2...a95

• Liker 10
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et svar man aldri ville ha sett om det var en 23 år gammel mann som kyssa en 17 år gammel jente.

Anonymkode: bacc6...dd9

• Liker 1
Skrevet

17 er jo lovlig det, hvorfor ikke ta det videre enn bare et kyss?

Anonymkode: da082...d67

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et svar man aldri ville ha sett om det var en 23 år gammel mann som kyssa en 17 år gammel jente.

Anonymkode: bacc6...dd9

Det er lovlig, så hvorfor ikke? 

Er like rart om det er kvinne eller mann, men fullt lovlig. 

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt vil det ikke få noe konsekvenser, det er ikke ulovlig, selv om det i manges øyne er litt ekkelt. Jeg har en kompis på 21 år som møtte ei jente på et utested (18+) og hadde sex med henne, også innrømmet hun etterpå at hun kun var 16 år. Er dessverre ikke så uvanlig å havne i slike situasjoner har jeg forstått. 

• Liker 1
Skrevet

Haha! Nei da ingen skade.. kult for han

Anonymkode: ed475...93d

• Liker 2
Skrevet

Dette er mest et problem for deg. For han er det selvsagt ikke noe problem, han føler seg nok bare heldig. Dette er vel det nærmeste han har kommet ei dame noen gang.

Anonymkode: 2dcc9...5f9

Skrevet
1 time siden, Lisa Rowe skrev:

Selvsagt vil det ikke få noe konsekvenser, det er ikke ulovlig, selv om det i manges øyne er litt ekkelt. Jeg har en kompis på 21 år som møtte ei jente på et utested (18+) og hadde sex med henne, også innrømmet hun etterpå at hun kun var 16 år. Er dessverre ikke så uvanlig å havne i slike situasjoner har jeg forstått. 

Dessverre? Er jo bare kult det så lenge hun er over 16.

• Liker 2
Skrevet

Er dette en sånn tråd der trådstarter kommer inn et lite stykke nede og sier, dette var bare tull, jeg er mann, 23 år og kyssa en 17- åring på fest, hva synes dere om det? ("Nei fy for en gris du er, gå like i fengsel") 

Skrevet

17 og 23 er jo greit det. Nei, det vil det ikke bli noe konsekvenser av. Om noen fikk med seg at du kyssa han, så kanskje du blir erta litt, men da er det bare å le og si at han var jo så søt at 😊 men at du hadde nok ikke gjort det edru. 

Ikke noe problem! Gutten har noe å skryte til kameratene til. Ingen skade skjedd 😀

Anonymkode: 43e8b...7de

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre? Er jo bare kult det så lenge hun er over 16.

Min oppfatning er at de fleste 20 åringer ikke er særlig interessert i mindreårige, og kompisen min synes i hvert fall det var utrolig ekkelt. Å lyve (spesielt om noe så viktig som alderen) for å få noen til sengs er dritekkelt gjort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...