AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Er det litt sånn at det som regel krasjer i forhold til preferanser?🙈 Anonymkode: d889c...804
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Vel jeg tenner på å dominere og være den aktive part, men jeg tenner også mest på å gi han . Jeg synes det er turn off om han skal gi meg så mye oppmerksomhet , og glemme seg selv. Jeg vil helst ha det omvendt, vet ikke hvorfor jeg tenner mest på det. Har vært slik hele livet.
Hr. Aktiv Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 8 minutter siden, Mysticgirl skrev: Vel jeg tenner på å dominere og være den aktive part, men jeg tenner også mest på å gi han . Jeg synes det er turn off om han skal gi meg så mye oppmerksomhet , og glemme seg selv. Jeg vil helst ha det omvendt, vet ikke hvorfor jeg tenner mest på det. Har vært slik hele livet. Det er desverre ikke mange damer som deg. Alle disse punktene er ikke tema til mange damer desverre. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 19 minutter siden, Mysticgirl skrev: Jeg vil helst ha det omvendt Hva mente du egentlig her? At du skulle ønske du ikke tente på å dominere? Anonymkode: 53174...af0
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 19 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er desverre ikke mange damer som deg. Alle disse punktene er ikke tema til mange damer desverre. Vi er et fåtall ja 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mente du egentlig her? At du skulle ønske du ikke tente på å dominere? Anonymkode: 53174...af0 Nei at jeg helst vil fokusere på han, det er det som tenner meg ekstremt og ikke andre veien
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 Akkurat nå, Mysticgirl skrev: Vi er et fåtall ja Nei at jeg helst vil fokusere på han, det er det som tenner meg ekstremt og ikke andre veien 😎 Anonymkode: 6d052...c20 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #7 Skrevet 23. august 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det litt sånn at det som regel krasjer i forhold til preferanser?🙈 Anonymkode: d889c...804 Nei, da blir det jo match! Anonymkode: 44039...068
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #8 Skrevet 23. august 2020 14 minutter siden, Mysticgirl skrev: Nei at jeg helst vil fokusere på han, det er det som tenner meg ekstremt og ikke andre veien Ja, det er vel det som ligger i å dominere? Anonymkode: 53174...af0
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #9 Skrevet 23. august 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det litt sånn at det som regel krasjer i forhold til preferanser?🙈 Anonymkode: d889c...804 Du uttrykker deg nokså vagt. Hva mener du med at kvinner fantaserer om det motsatte? Hvis kvinner fantaserer av det motsatte, altså en underdanig mann, så burde det jo bli full klaff? Anonymkode: 53174...af0 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #10 Skrevet 23. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, da blir det jo match! Anonymkode: 44039...068 Tenker det samme! Anonymkode: 53174...af0
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #11 Skrevet 23. august 2020 Jeg liker begge deler Merker at mange menn responderer veldig på å bli dominert. Og da mener jeg ikke nødvendigvis å binde dem fast og piske dem eller pegge dem eller whatever, de blir helt ville bare av at man er litt bestemt og dytter dem ned i senga og setter deg på ansiktet deres og sånne små ting. Jeg tror mange er vant med at de skal ha kontroll eller ha ansvaret for kvinnens orgasme, elleromtrent hvordan hele akten skal forløpe iblant, og det er noe deilig bare over å slippe å ha den kontrollen og la en annen gjøre hva de vil med deg og kommandere deg rundt eller holde deg nede. Anonymkode: 3fece...a72 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #12 Skrevet 25. august 2020 På 24.8.2020 den 0.08, AnonymBruker skrev: Du uttrykker deg nokså vagt. Hva mener du med at kvinner fantaserer om det motsatte? Hvis kvinner fantaserer av det motsatte, altså en underdanig mann, så burde det jo bli full klaff? Anonymkode: 53174...af0 Kvinner fantaserer ofte om en dominant mann, mens de fleste menn liker ei dame som liker å ta kontrollen avantil å være dominant. Dermed blir det missmatch. Anonymkode: d889c...804
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #13 Skrevet 25. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinner fantaserer ofte om en dominant mann, mens de fleste menn liker ei dame som liker å ta kontrollen avantil å være dominant. Dermed blir det missmatch. Anonymkode: d889c...804 Aha! Altså at begge drømmer om dominans? Men er det så feil da? Jeg kjenner mange dominante som liker andre dominante, siden de submissive er så kjedelig! Anonymkode: 53174...af0
Trolltunge Skrevet 25. august 2020 #14 Skrevet 25. august 2020 Vi bytter på vi, og det er perfekt., 😊 Jeg hadde ikke likt å ha en fast rolle, for jeg har ulike impulser og ulikt humør til ulike tider. Jeg vil ikke ha en rolle, eller at han har det, men fri dynamikk.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #15 Skrevet 25. august 2020 Jeg har ikke innrykk av at alle menn liker dominante kvinner 🤷♀️ Anonymkode: fcee8...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #16 Skrevet 25. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke innrykk av at alle menn liker dominante kvinner 🤷♀️ Anonymkode: fcee8...fcd Det handler nok litt om at en del menn ikke tør å innrømme det... Og litt om at det er så få kvinner som er dominante, så etterspørselen er fryktelig høy. Men mange menn gjør som en del av damene: i mangel av en ekte dominant person, så ender de opp med en drittsekk i stedet. Anonymkode: 53174...af0 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #17 Skrevet 25. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke innrykk av at alle menn liker dominante kvinner 🤷♀️ Anonymkode: fcee8...fcd De fleste mennene jeg har snakket med om sex sier de fantaserer om dette. Det finnes ganske mange kvinner som liker å ta styringen i sengen, så helt uvanlig er det heller ikke. Det er også veldig mange menn som tar den dominante rollen selv om de egentlig ikke liker det for å gjøre dama fornøyd. Anonymkode: d889c...804 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #18 Skrevet 25. august 2020 1 time siden, Trolltunge skrev: Vi bytter på vi, og det er perfekt., 😊 Jeg hadde ikke likt å ha en fast rolle, for jeg har ulike impulser og ulikt humør til ulike tider. Jeg vil ikke ha en rolle, eller at han har det, men fri dynamikk. Dette er jo det aller beste igrunnen. Deilig å ikke låse seg fast i et spor. For min del vil jeg noen ganger ha kontrollen mens andre ganger digger jeg at dama bare tar meg med storm. Hadde blitt veldig kjedelig og alltid inneha en dominant rolle i senga. Tenner på mye forskjellig og ikke bare en type rolle, så da er det deilig å kunne variere litt. Anonymkode: d889c...804 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #19 Skrevet 25. august 2020 En domina er vel ikke bare en kvinne som dominerer, akkurat som en dom ikke bare er en mann som dominerer. Jeg tenker i hvert fall på type sm og bdsm eller noe sånt. Tenner isåfall ikke på å være domina selv, men siden jeg er høy så er det noen ganger lavere menn som ønsker meg i en slik rolle. Jeg er nok mer som de fleste kvinner der og tenner ikke på å være større, sterkere og stå der med pisken liksom. Men dominere som i å ta styringen i blant er noe som kan være fint. Så fremt jeg får lov til å ta styringen. Ikke alle menn er like komfortable med det. Anonymkode: 7bd36...497
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #20 Skrevet 25. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste mennene jeg har snakket med om sex sier de fantaserer om dette. Det finnes ganske mange kvinner som liker å ta styringen i sengen, så helt uvanlig er det heller ikke. Det er også veldig mange menn som tar den dominante rollen selv om de egentlig ikke liker det for å gjøre dama fornøyd. Anonymkode: d889c...804 Yep! Anonymkode: 53174...af0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå