Gå til innhold

Mannen trenger å gå ned i vekt. Vil mer sex ha effekt, tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har lagt på seg mye. Jeg tipper at han er rundt 140 kilo nå. Heldigvis er han en stor kraftig mann, sånn at de er ganske pent fordelt. Jeg har forsøkt å få ham til å trimme litt, men det skjer ikke. 

Jeg vurderer rett og slett å gi ham litt hardkjør på sexfronten, for at han skal få litt mer trim. Problemet er at vi oftest ligger i 69 eller at jeg rir ham, så jeg gjør igrunn det meste av jobben ( men med glede) , en del andre stillinger , fungerer ikke, da han har fått ekstra stuffing på steder der det ikke var noe før. Heldigvis for ham, kan han få meg til å komme bare han rører litt på en finger, mens jeg må jobbe litt med ham da han er litt treg av seg for tiden ( sikkert pga overvekten) 

Jeg er forøvrig ganske liten og normalvektig. 

Leste på en nettside og fått en pekepinn på at jeg forbrenner omtrent dobbelt så mye som han under sex, fordi jeg er i mer aktivitet. Nå har jeg tenkt å få ham til å svette litt ekstra ( og kanskje han ikke spiser i løpet av den tiden det tar å ha sex 😉

Tror dere dette kan funke? 
Tips til slitsomme aktiviteter under sex ønskes og hva jeg kan gjøre for å « lure» ham til sengs minst 4 ganger i uka. 
( Har vært litt lite sex, de siste årene, så dette er en firedobling 😂🤣

Anonymkode: 16411...f90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som fungerer 99% bedre er kosthold. Det har alt å si i forhold til vektnedgang. Mye sex øker bare apetitten for mat. 

Med mindre man trener 5-600 timer i året er det kosthold som gjelder. Trening og mosjon er kun for å komme i bedre form og øker forbrenningen noe, men veldig lite. Når man er mere aktiv vil man også spise mere.

Anonymkode: 94336...659

• Liker 2
Skrevet

Jeg må bare legge til at alt dette er sagt med glimt i øyet og litt fandenivoldsk innstilling og at jeg har faktisk lyst til å ha mer sex, så det er ikke slik at jeg « ofrer meg selv». Pga coronaen har vi hatt et oppsving i sexlivet, da mannen reiser mindre i jobb og jeg har fått mer overskudd, fordi han tar mer arbeid hjemme med både hus og barn. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det som fungerer 99% bedre er kosthold. Det har alt å si i forhold til vektnedgang. Mye sex øker bare apetitten for mat. 

Med mindre man trener 5-600 timer i året er det kosthold som gjelder. Trening og mosjon er kun for å komme i bedre form og øker forbrenningen noe, men veldig lite. Når man er mere aktiv vil man også spise mere.

Jeg vet veldig godt at kosthold er det viktigste, men jeg kan ikke være hjemme fra jobb og passe på at han ikke spiser for mye bacon, eller sjokolade. Vi har prøvd med kosthold, hovedkostholdet vårt er greit, men han har det med å lage seg varm kveldsmat etter at jeg har lagt meg og kjøpe seg en sjokolade på butikken osv.. Det kommer ikke til å bli noen endring der, før han går helt inn for det selv. 

Disse kiloene kommer mest av at han har hatt en jobb med mye reising og der han ender opp med å spise mye usunt. ( Og så har han tatt av seg litt over ti kilo siden mars, fordi han har vært mer hjemme, men det tar jo sin tid...) 

Jeg tenkte liksom at vi kunne slå to fluer i et smekk, med litt lystbetont trening. 😉

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet veldig godt at kosthold er det viktigste, men jeg kan ikke være hjemme fra jobb og passe på at han ikke spiser for mye bacon, eller sjokolade. Vi har prøvd med kosthold, hovedkostholdet vårt er greit, men han har det med å lage seg varm kveldsmat etter at jeg har lagt meg og kjøpe seg en sjokolade på butikken osv.. Det kommer ikke til å bli noen endring der, før han går helt inn for det selv. 

Disse kiloene kommer mest av at han har hatt en jobb med mye reising og der han ender opp med å spise mye usunt. ( Og så har han tatt av seg litt over ti kilo siden mars, fordi han har vært mer hjemme, men det tar jo sin tid...) 

Jeg tenkte liksom at vi kunne slå to fluer i et smekk, med litt lystbetont trening. 😉

...og så rekker han ikke å spise den tiden vi bruker til å ha sex.. 😅

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du burde lese litt hvordan trening fungerer. 

Alt du skriver er feil.

Anonymkode: b90b9...ec9

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂

Skrevet

Noen som har synspunkter på sex som alternativ « trening» i dag da? 

Tips mottas med takk ( ikke kostholdsråd, eller tips til tradisjonell trening 😉

Skrevet

Hvis han løfter deg opp mot veggen, og støter ved å ta knebøy, så burde både armer og lår få kjørt seg. 

Når du gir ham blowjob, så må han stå med ryggen mot veggen og knærne i 90 graders vinkel (som om han sitter på en stol, bare uten stol). Også fin lårøvelse.

• Liker 2
Skrevet

La oss si han er 40kg flesk og "100kg menneske".

Går ikke an å knulle vekk 40kg.

Anonymkode: 9ea07...abd

Skrevet
På 23.8.2020 den 23.35, AnonymBruker skrev:

Tror du burde lese litt hvordan trening fungerer. 

Alt du skriver er feil.

Anonymkode: b90b9...ec9

Enig. Jeg forbrenner minst 500kcal/dag mer i snitt pga. trening, og jeg spiser ikke mer av det. Heller mindre, sitter jeg hjemme ved PCen blir jeg fort småsulten og tenker på mat. Er jeg ute og går/løper en 2-3 timers tur i skog og mark har jeg ikke tanke for mat (hvem har det når pulsen ligger på 130-165 i snitt?). Til måltidene spiser jeg det samme uansett om jeg har trent eller ikke den dagen.

Skrevet

Denne må da være midt i blinken:

Ellers anbefaler jeg dt billedsøk på Kama Sutra. Da får du litt å velge i

D00347AC-6143-48A3-A4B0-075736F75D4E.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Mindre mat, bedre mat og sinnsykt mye sex er en god kombo!

Anonymkode: d234d...6ee

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss si han er 40kg flesk og "100kg menneske".

Går ikke an å knulle vekk 40kg.

Anonymkode: 9ea07...abd

Hah! Det tar jeg som en utfordring! 😅

Skrevet
På 23.8.2020 den 23.22, AnonymBruker skrev:

Klart kosthold er svært viktig, men tror du tar feil vedrørende trening og mosjon.

Skrevet

Sex litt. Min trener sa at hvis man vill gå ned i vekt, først må slutte med sukker og brød. Spis hva du vil, men ingen cola og ikke hvit brød. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...