AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Hei er ei kvinne på 19 år! heh skriver her i dette temaet side det er så dødt i de andre temaene i forumet Har 4 venninner jeg henger med, Vi pleier aldri og henge alle sammen med henger med vær en for seg. Jeg har bare hatt alle dem i bursdags feiringen min. Jeg synes er mye kjekkere og henge med dem alene. En av mine 4 venninner ble jeg kjent med for ikke så lenge siden, «frida», Hun er en herlig person og ganske koselig og henge med. Synes det er kjekkere og henge med henne alene siden jeg fort føler meg utenfor når det kommer til en gjeng. «Frida» vil gjerne av og til invitere med «Thea» Siden hun synes hun var koselig og snakke med i bursdagen min, og det kan jeg være enig med, «Thea» er denne veldig sosiale jenta som mange ønsker og ha som venn. Hun er den jeg er mest nær med og henger med mest. Men «Thea» er heller ikke den som henger med venninnene sine venner vis hun ikke har vært venner med dem før. Hun kan godt legge til som venn i sosiale medier uten og henge med dem osv. Føler meg som en grusom venn som ikke vil Inkludere alle mine venner på treff. Men jeg liker å ha alene kvalitets tid med alle dem alene for alle er forskjellige og har andre interesser som jeg synes er herligt. og jeg nyter vær tid jeg er med en av dem. Er det andre som har vært i slik situasjon? Anonymkode: eea0c...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå