Gå til innhold

Hva nbefaller dere??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har i lengre tid tenkt på å flytte hjemme fra, er drittlei av å bo hjemme! Men jeg studerer så jeg har ikke så altfor god råd. Jeg jobber en del, men jeg vasser ikke i penger. Så jeg lurer på hvordan deres erfaringer var når dere flyttet hjemmefra?

Hvordan bodde dere? kollektiv, leilighet, hybel eller??

Hvordan var økonomien?

Hvor lenge anbefaller dere at unge folk bør bo hjemme??

KOz å klem Wemby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flyttet hjemmefra da jeg var 18 og hadde mildt sagt dårlig råd de første årene.. Levde på macaroni med ketchup og amerikansk frossen grønnsaksblanding, MEN det var verdt det. hehe..

Har bodd mange slags steder, første hybel var en etteroms i enebolig hvor badet var i denne familiens yttergang. Ikke akkurat noe drømmested så der ble jeg ikke så lenge. Har bodd på studenthybel, der trivdes jeg i kjempegodt, fikk masse nye venner. Har også bodd i kollektiv men det ble litt slitsomt etterhvert. Så kjøpte jeg meg egen leilighet (Takk banken!) og det har jeg aldri angret på. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Flyttet hjemmefra da jeg var 20, skulle begynne å studere langt hjemmefra. Levde på kun studielån + sommerjobber.

Bodde på studenthybel, noe jeg likte veldig godt. Etterhvert ble jeg samboer og vi leide en liten leilighet en god stund.

Hvis du jobber i tillegg til studielån vil jeg tro du har mulighet til å leie en hybel. Hvis du har passert 20 ville jeg anbefale å flytte. Kanskje det ikke bare er deg som er frustrert over at du bor hjemme???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første leiligheten jeg flyttet til, delte jeg med ei jeg studerte med. ( i dag min beste venninde) :blunke: Synes det var helt greit å dele leil. med noen så lenge jeg studerte.

Når jeg kom meg i jobb, ønsket jeg egen leil., og etter det har det blitt mange rare kryp-inn!!! :ler: og mye rar mat!!!