Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) jeg har ikke begynt på p-piller men har brukt kondom hver gang vi har sex.

det jeg lurer på, jeg fikk mensen tilbake 3 mnd etter fødselen og har hatt den siden. Har ikke fått den enda nå og er på dag 8 på overtid?

er dette helt normalt eller burde jeg ta en test?

mvh nervøsjente

Anonymkode: e8046...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt regelmessig mens siden fødsel så ville jeg nok tatt en test. (eller ville nok det uansett) Vet mange har uregelmessig mensen etter fødsel så kan jo være normalt, men du vet jo hva som er normalt for deg. Jeg fikk mensen 8 mnd etter fødsel og har hatt regelmessig sykluser siden. 

Anonymkode: e3b0a...5c8

Skrevet

Jeg fikk mensen 10 uker etter fødsel og har hatt regelmessig siden. Ville testet for sikkerhetsskyld. 

Anonymkode: bd3e0...11a

Skrevet

Jeg hadde uregelmessig mens etter fødselen et års tid etterpå, så for meg varierte det endel når mensen kom. Men jeg var ikke gravid for det, tok heller aldri test da mensen aldri kom senere enn 10 dager etter forventet mens. Men er du i tvil og lurer så er det jo bare å ta en test :) 

Anonymkode: 04a93...992

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt regelmessig mens siden fødsel så ville jeg nok tatt en test. (eller ville nok det uansett) Vet mange har uregelmessig mensen etter fødsel så kan jo være normalt, men du vet jo hva som er normalt for deg. Jeg fikk mensen 8 mnd etter fødsel og har hatt regelmessig sykluser siden. 

Anonymkode: e3b0a...5c8

Har hatt regelmessig mensen ja ;o håper det er normalt men må vell bare ta en test å se.. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk mensen 10 uker etter fødsel og har hatt regelmessig siden. Ville testet for sikkerhetsskyld. 

Anonymkode: bd3e0...11a

Okei! Ja jeg må vell bare ta test da, er ikke klar fir dette om jeg skulle være.. å forstår det heller ikke siden vi har brukt kondom? da må den jo ha sprukket ;o 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...